Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w miejscowościach Jasienna, Lipnica Wielka oraz Mogilno w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Urząd Gminy w Korzennej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-322 Korzenna, Korzenna 325
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 441-70-27 , fax. 018 4417039
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Korzennej
    Korzenna 325 325
    33-322 Korzenna, woj. małopolskie
    tel. 018 441-70-27, fax. 018 4417039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w miejscowościach Jasienna, Lipnica Wielka oraz Mogilno w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót drogowych: 1. Zadanie I-Remont drogi gminnej nr 291061K Jasienna - koło Szyfryna w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych podzielony na 2 etapy: a) ETAP I (30 mb) - roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+200,00 do 0+230,00) b) ETAP II (230 mb)- roboty kwalifikowane do dofinansowania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych (km 0+230,00 do 0+460,00) 2. Zadanie II-Remont drogi gminne n r291354K Lipnica Wielka - Ćwikłówka - Pustki Las do Szafrańskiego w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych podzielony na 2 etapy: a) ETAP I (60 mb) - roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+190,00 do 0+250,00) b) ETAP II (510mb)- roboty kwalifikowane do dofinansowania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych (km 0+250,00 do 0+760,00) 3. Zadanie III- Remont drogi gminnej nr 291259K Mogilno - Centrum - Podlesie koło Kościoła w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych podzielony na 2 etapy: a) ETAP I (308 mb) - roboty kwalifikowane do dofinansowania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych (km 0+100,00 do 0+408,00) b) ETAP II - roboty realizowane tylko ze środków własnych 4. Zadanie IV-Remont drogi gminnej nr 291256K Mogilno - Koło Szkoły do Łacnego w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych podzielony na 2 etapy: a) ETAP I (590 mb)- roboty kwalifikowane do dofinansowania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych (km 0+000,00 do 0+500,00 oraz od 0+550,00 do 0+640,00) b) ETAP II (50 mb)- roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+500,00 do 0+550,00) Wyżej wymienione zadania będą współfinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że oferent spełnia ten warunek jeżeli: a. w okresie ostatnich 5 lat lub jeżeli okres działalności jest krótsza to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia: -rodzajem: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej -wartością: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej o wartości robót nie mniejszej niż cena w ofercie. b. dysponuje minimum 1 pracownikiem, przynależącym do właściwego budowlanego samorządu zawodowego i posiadającym uprawnienia budowlane branży drogowej, uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj.: Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa tj.: a. zaświadczenie o przynależności kierownika robót do właściwego budowlanego samorządu zawodowego b. decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie kierownika robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/korzenna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach