Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w Baborowie (ul. Szkolna, Stawowa, Róży Wiatrów, Kwiatowa) - Etap II

Gmina Baborów ogłasza przetarg

  • Adres: 48-120 Baborów, ul. Dąbrowszczaków 2a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0774036920 , fax. 077 4036928
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baborów
    ul. Dąbrowszczaków 2a 2a
    48-120 Baborów, woj. opolskie
    tel. 0774036920, fax. 077 4036928
    REGON: 53141281700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baborow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w Baborowie (ul. Szkolna, Stawowa, Róży Wiatrów, Kwiatowa) - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji w zakresie projektu jest remont drogi publicznej gminnej wraz z chodnikami zlokalizowanej na działce nr 1463 w Baborowie. Ponadto w trakcie remontu drogi projektuje się wymianę wpustów (na klasę C 250) i studzienek wpustowych układu instalacji odprowadzającej wody deszczowe z pasów drogowych do kanalizacji miejskiej, oraz regulacje wszystkich urządzeń w jezdni i chodnikach - w tym połączeniowych kd z zastosowaniem pierścieni odciążających i chodnikach - w tym studni połączeniowych kd z zastosowaniem pierścieni odciążających i nowych włazów żeliwnych z wypełnieniem betonowym klasy C250. Parametry Techniczne: ul. Stawowa: - długość 213,00 mb - szerokość projektowana 5,50 m - powierzchnia łączna AP = 1275,00 m2 - kategoria ruchu KR1 - klasy D - chodnik - występuje obustronnie W ramach projektowanych robót budowlanych przewiduje się: - grunt G3 - doprowadzić do G1, stabilizacja - jezdnia - istniejąca do remontu w zakresie kompleksowej wymiany warstw nośnych, stabilizacji gruntu oraz wykonania nawierzchni z trylinki z odzysku - powierzchnia łączna 1275 m2: - chodnik - występuje obustronnie, do remontu na pełnych podbudowach nośnych zgodnie z częścią graficzną - łącznie 611,29 m2 z kostki betonowej prasowanej 10*20*6 cm, szarej - zjazdy na posesje - łącznie 112,49 m2 z kostki betonowej prasowanej 10*20*8 cm czerwonej na nowych warstwach nośnych podbudowy, oddzielone od chodnika i posesji pogrążonymi obrzeżami 8*30*100 cm - krawężniki betonowe projektowane: 15*30*100 cm, ilość 349,10 mb (zwykłe); 15*22*100 cm, ilość 78,30 mb (pogrążone, najazdowe) oraz 15*30*100 cm łukowe, ilość 11,00 mb do ustawienia z wykonaniem ław z betonu B15 z oporem - instalacje podziemne istniejące: a) wpusty drogowe, odwodnieniowe najazdowe: wymiana studzienek DN500 i krat wpustowych na klasę C250 z wkładką gumową, z osadnikiem - 6 szt., b) wymiana 6 szt. przykanalików na nowe z rur PP dwuściennych DN 150 SN8 c) wymiana i regulacja wysokościowa pokryw studziennych z zastosowaniem pierścieni odciążających (w drodze) na studniach połączeniowych kd na pokrywy C250 z wypełnieniem betonowym - 4 szt., włazy obrobione opaską z kostki granitowej, szarej łamanej sortu 8/11 cm na zaprawie cementowej - trzy rzędy d) regulacja wysokościowa pokryw studziennych na studniach połączeniowych ks w drodze, chodnikach i zjazdach ( kanalizacja nowa zrealizowana w 2011 roku) w drodze 6 szt. włazy obrobione opaską z kostki granitowej, szarej łamanej sortu 8/11 cm na zaprawie cementowej - trzy rzędy, w chodnikach i zjazdach 7 szt. (studnie DN 425) e) regulacja wszystkich zaworów wodnych, gazowych i hydrantów podziemnych f) wymiana trzech znaków A-7 (ustąp pierszeństwa) przed skrzyżowanianiami, typ średni Szczegółowy zakres prac przestawia dokumentacja techniczna. Ponadto w ramach zadania przewiduje się: - sporządzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, wraz z uzgodnieniem w odpowiednim Organie. - oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót - prace porządkowe Dodatkowe informacje: Inwestor informuje, iż Komisja Ruchu Drogowego z siedzibą w Starostwie Powiatowym zbiera się raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem projektu zmiany organizacji ruchu uzgodnił koncepcję projektu zmiany organizacji ruchu z przedstawicielem Gminy. Wykonawca powinien skontaktować się z Inwestorem w celu uzgodnienia ewentualnego miejsca składowania materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baborow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach