Przetargi.pl
Remont dróg gminnych ul. Klasztornej, ul. Tylnej w miejscowości Zakroczym

Urząd Miejski w Zakroczymiu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 112 02 57, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zakroczymiu
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 22 112 02 57, , fax. -
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zakroczym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych ul. Klasztornej, ul. Tylnej w miejscowości Zakroczym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych ul. Klasztornej, ul. Tylnej w miejscowości Zakroczym. 2. Remont drogi gminnej ul. Klasztornej (w km 0+000 - 0+045) w miejscowości Zakroczym - Początek projektowanego odcinka ulicy Klasztornej znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3001W w miejscowości Zakroczym. Na odcinku w km 0+000 - 0+045 zakłada się wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej o szerokości jezdni 4,50 m dostosowanej do istniejącego chodnika. 1) Konstrukcje nawierzchni w ulicy Klasztornej w Zakroczymiu: Jezdnia w km. 0+003,60 - 0+045,00: - kostka betonowa typu Holland koloru szarego , gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 22 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego (pospółki) stabilizowanego mechanicznie, gr. 10 cm. 2) Zakres robót określa dokumentacja techniczna (Projekt techniczny, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 3) W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: a) Roboty przygotowawcze:  Roboty pomiarowe  Roboty rozbiórkowe b) Wykonanie korytowania pod remontowaną jezdnię i zjazd.  Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm  Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, c) Wykonanie podbudowy:  Podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółki) stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm.  Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 22 cm. d) Remont nawierzchni jezdni, zjazdu:  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kostka Holland, fazowana,  Krawężniki betonowe wtopione i wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem. e) Roboty wykończeniowe  Nawierzchnie z kruszywa naturalnego 0/31,5 – pobocze  Regulacja pionowa studzienek 3. Remont drogi gminnej ul. Tylnej (w km 177,08 – 237,48) w miejscowości Zakroczym - Początek projektowanego odcinka ulicy Tylnej znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3001W w miejscowości Zakroczym. Na odcinku w km 177,08 – 237,48 zakłada się wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej o szerokości jezdni 3,50 m. 1) Konstrukcje nawierzchni w ulicy Tylnej w Zakroczymiu: Jezdnia w km 177,08 – 237,48:  kostka betonowa typu Behaton koloru szarego , gr. 8 cm,  podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3 cm,  podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm  podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego (pospółki) stabilizowanego mechanicznie, gr. 14 cm. 2) Zakres robót określa dokumentacja techniczna (Projekt techniczny, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 3) W ramach przedmiotowego zadania do wykonania są roboty branży drogowej. Zakres robót obejmuje: a) Roboty przygotowawcze  Roboty pomiarowe  Roboty rozbiórkowe b) Wykonanie korytowania pod remontowaną jezdnię i zjazd.  Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm  Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, c) Wykonanie podbudowy pod jezdnie i zjazd  Podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółki) stabilizowanego mechanicznie gr. 14 cm.  Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. d) Remont nawierzchni jezdni, zjazdu  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kostka Behaton fazowana,  Krawężniki betonowe wtopione i wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem.  Obrzeża betonowe o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej e) Odwodnienie  Izolacja przeciwwilgociowa pionowa z foli PCW f) Oznakowanie poziome  Ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farba chlorokauczukową g) Roboty wykończeniowe  Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III  Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy 5 cm  Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych. 4. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 6. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, który winien złożyć do zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim. Koszty opracowania tymczasowej organizacji ruchu leżą w gestii Wykonawcy. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji prac i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. 8. Po zakończeniu robót należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, zaś obiekty lub elementy obiektów budowlanych ulegające zakryciu, wymagają wykonania inwentaryzacji geodezyjnej przed ich zakryciem. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu zgłoszenia robót do odbioru dokumentację powykonawczą, zawierającą: 1) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 2) atesty, aprobaty i deklaracje zgodności zastosowanych materiałów, 10. W przypadku, gdy w Specyfikacji technicznej lub innym dokumencie stanowiącym opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego, Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projektach i przedmiarach pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w dokumentacji technicznej, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zmiany takie muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia. 12. Kody CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233270-2 Malowanie nawierzchni parkingów 45454100-5 Odnawianie 45232452-5 Roboty odwadniające
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane od wykonawców środki dowodowe, umożliwiające ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, które mogą dotyczyć: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i ust. 1b Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyraża minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał podpisany przez wykonawcę; 5) Jeżeli dotyczy - informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ– oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców, którym Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia. 6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, który musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony– oryginał lub kopia poświadczona notarialnie; 7) uproszczony kosztorys ofertowy na wykonanie remontu ul. Klasztornej - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 8) uproszczony kosztorys ofertowy na wykonanie remontu ul. Tylnej - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 4. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię uprawnień budowlanych osób wskazanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH WSPÓLNIE OFERTĘ 1. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III części 1 SIWZ. 2. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów go tworzących – łącznie tzn., że każdy z członków konsorcjum może wykazać się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu a wykazanie się przez jednego z konsorcjantów zwalnia pozostałych z tego obowiązku (jeden, wszyscy lub niektórzy). 3. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 5 lit. a niniejszego rozdziału sytuacja ekonomiczna wykonawców składających ofertę wspólną zostanie zsumowana. Oznacza to, że w celu wykazania spełnienia warunku konsorcjum może wykazać się posiadaniem więcej niż jednej polisy ubezpieczeniowej, pod warunkiem że suma złożonych polis będzie opiewała co najmniej na wymaganą kwotę. 4. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 6 lit. a niniejszego rozdziału - co najmniej jeden z konsorcjantów musi wykazać się dysponowaniem kierownikiem robót posiadającym wymagane uprawienia. 5. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w część I pkt 7 lit. a niniejszego rozdziału - co najmniej jeden z konsorcjantów musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty spełniającej wymagania. 6. Zamawiający nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Zasady dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 11. Wykonawcy składający ofertę wspólną, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i w tym celu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które: 1) musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 2) musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi; 3) musi precyzować zakres umocowania i jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 4) musi wskazywać pełnomocnika; 5) musi wyliczać wszystkich wykonawców, którzy ubiegają się o zamówienie. 12. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie udziela pełnomocnictwa, zgodnie z reprezentacją danego podmiotu. 13. Oświadczenia i dokumenty składane w imieniu uczestników oferty wspólnej przedkłada i podpisuje wykonawca – pełnomocnik, działając w imieniu uczestników oferty wspólnej. 14. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 15. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: 1) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu składa: dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 2) pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców składają: dokumenty wspólne, takie jak formularz oferty, wykaz robót budowlanych, wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach zawodowych, dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy, zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 Pzp. 16. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 17. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1– 16.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach