Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
- Data zamieszczenia: 2020-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
REGON: 29100983400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych: ul. dr Adama Wardyńskiego 302044T oraz ul. Piwnej 302164T w Ostrowcu Świętokrzyskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia, na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, są wszelkie roboty budowlane i montażowe związane z remontem dróg gminnych: ul. dr. Adama Wardyńskiego nr 302044T na odcinku o długości 450mb i ul. Piwnej nr 302164T na odcinku o długości 110mb w Ostrowcu Świętokrzyskim których zakres obejmuje: roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie: nawierzchni bitumicznej jezdni obu ulic, chodnika o nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej wraz z podbudową, zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego wraz z podbudową, krawężnika stanowiącego obramowanie ulicy Adama Wardyńskiego i ulicy Piwnej, miejsc postojowych o nawierzchni z trylinki i kostki betonowej wraz z podbudową. ułożenie krawężnika granitowego w obrębie jezdni i miejsc postojowych wraz z dokonaniem jego zaniżenia w rejonie przejść dla pieszych, ułożenie nawierzchni bitumicznej jezdni ulic: dr Adama Wardyńskiego szerokości 6,0m, Piwnej szerokości 3,5m. wykonanie nawierzchni i podbudowy chodnika szerokości 2,0m – 3,0m, zjazdów do posesji, miejsc postojowych wraz z dokonaniem wymiany na nawierzchnię z płyt i kostki granitowej gr 8cm, ułożenie płyt z guzkami przy przejściach dla pieszych dla osób z niepełnosprawnością wzrokową, remont oświetlenia obu ulic polegający na wymianie opraw oświetleniowych jak również kompletnych słupów oświetleniowych wraz z zainstalowaniem oświetlenia typu LED oraz wykonanie doświetlenia czterech przejść dla pieszych, wymianę włazów wpustów i studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej, remont oznakowania pionowego i poziomego w tym przejść dla pieszych, regulację pionową elementów infrastruktury technicznej, wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej o realizacji zadania i źródłach jego finansowania. 1.2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają: opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, rysunki i szkice – załącznik nr 6 do SIWZ oraz przedmiar robót – załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 8 czerwca 2020 r. do godz. 13:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. 3.2. Zamawiający będzie żądał kosztorysu ofertowego od najwyżej ocenionego Wykonawcy przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty. Wartość kosztorysu ofertowego będzie równa złożonej ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1904T (stary numer 0252T) od km 5+220 do km 8+735,62 na odcinku Ciemiętniki – Pilczyca
Dodano: 2024-04-02 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1652T Włoszczowice – Gołuchów – Stawiany odc. Gołuchów – Stawiany
Dodano: 2024-03-26 - Remont drogi powiatowej nr 1197T Kozubów – Dzierążnia – Drożejowice odc. Dzierążnia – Kujawki
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa dróg w Gminie Oksa w roku 2024
Dodano: 2024-02-19 - Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Węchadłów, Tomaszów, Karolów
Dodano: 2024-02-01 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1901T (stary numer 0249 T) na odcinku Motyczno – droga powiatowa nr 1442T( stary numer 0401T) o długości 2,959 km
Dodano: 2024-01-25 - „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA TERENIE GMINY SUCHEDNIÓW – BUDOWA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA UL. KOŚCIELNEJ W SUCHEDNIOWIE”.
Dodano: 2023-12-29 - Przebudowa dróg gminnych polegająca na przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w ulicach: Grzybowej, Kraszewskiego, Granicznej, Ogrodowej, Denkowskiej, Miodowej, Szymanowskiego i Dunalka
Dodano: 2023-12-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1709T Sztombergi – Sulisławice w m. Wola Wiśniowska
Dodano: 2023-12-20 - Remont chodnika na drodze powiatowej nr 1881T w miejscowości Wola Wiśniowa w km od 1+337 do km 1+896
Dodano: 2023-11-29