Urząd Gminy Pawłowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4756320 , fax. 032 4756301
- Data zamieszczenia: 2013-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pawłowice
ul. Zjednoczenia 60 60
43-250 Pawłowice, woj. śląskie
tel. 032 4756320, fax. 032 4756301
REGON: 00054276400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i kamiennej na terenie sołectw Pawłowice i Pniówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej poprzez powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją: a) naprawa nawierzchni drogi gminnej - ulicy Klonowej w Pawłowicach o dł. 900 m i szer. 3,7 m, b) naprawa nawierzchni drogi gminnej - ulicy Rolników w Pawłowicach o dł. 700 m i szer. 3,5 m, c) naprawa cząstkowa nawierzchni kamiennej drogi gminnej ulicy Leśnej w Pawłowicach, d) naprawa nawierzchni drogi gminnej - bocznej ul. Dąbkowej w Pniówku o dł. 80 m i szer. 3,2 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332201
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.200,00 wniesione wg SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwpawlowice.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną