Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie miasta Zielonka o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie miasta Zielonka o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont niżej wymienionych ulic na terenie Zielonki o nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych pełnych, 1) ul. KORCZAKA (od ul. Ossowskiej do końca): a) demontaż istniejących płyt – długość odcinka 141 mb - 92 szt, b) korytowanie, c) wykonaniu podsypki z pospółki o grubości 10 cm, d) ponowne ułożenie płyt MON (płyty istniejące – materiał Zamawiającego) – 92 szt, e) uzupełnienie brakujących płyt MON – (płyty nowe - materiał Wykonawcy) – 48 szt, f) utwardzenie kruszywem łamanym poboczy o szerokości 0,75 m – grubość po zagęszczeniu 10 cm, g) regulacja pionowa studzienek – 22 szt. 2) ul. KONOPNICKIEJ odcinek ulicy o długości 59 mb (od zakończenia istniejących płyt do końca ulicy): a) nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych - 58 szt. płyt nowych (materiał wykonawcy), b) korytowanie, c) wykonaniu podsypki z pospółki o grubości 10 cm, d) nawierzchnia z płyt żelbetowych pełnych - 59 szt. płyt nowych (materiał wykonawcy), e) utwardzenie kruszywem łamanym poboczy o szerokości 0,5 m – grubość po zagęszczeniu 10 cm, f) regulacja pionowa studzienek – 6 szt, g) naprawa istniejącej nawierzchni z płyt bet. MON - uzupełnienie masą min.asf brakujących przerw w ciągłości płyt – ok. 4 m2, h) utwardzenie kruszywem łamanym końcowego odcinka drogi o długości 10 m i szerokości 3,0 m – 30 m2 (korytowanie i grubość po zagęszczeniu 10 cm) – chodzi o wykorzystanie tego odcinka jako powierzchnię retencyjną. 2. Warunki wykonania pracy i obowiązki Wykonawcy: 1) Powierzenie kierownictwa nad prowadzonymi pracami, będącymi przedmiotem niniejszej umowy osobie posiadającej odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do prowadzenia tego rodzaju prac i wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2) Zabezpieczenie terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, w tym ustawienia i utrzymanie we właściwym stanie technicznym: ogrodzenia, barierek, znaków ostrzegawczych, zgodnie z czasową organizacją ruchu oraz zgodnie z przepisami bhp i ruchu drogowego. 3) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg dojazdowych, nawierzchni chodników i instalacji; 4) Przestrzeganie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. 5) Prowadzenie robót w sposób nie powodujący znacznych utrudnień w prawidłowym funkcjonowaniu ruchu drogowego. 6) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót.. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonaniem robót będących przedmiotem SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialności za uzbrojenie znajdujące się na terenie budowy. Wszelkie uszkodzenia i awarie powstałe podczas lub w związku z prowadzeniem prac, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zabezpieczyć i naprawić na własny koszt. 8) Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał niezbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich z powodu szkód i strat związanych i wynikłych z realizacji przedmiotu umowy. 10) Wykonawca ponosi ryzyko finansowe uszkodzenia, zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń, wyposażenia znajdującego się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy; (wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy). 11) Wykonawca odpowiada za stan techniczny wybudowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach