Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

Miasto i Gmina Ostrzeszów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 320 600 , fax. 627 320 601
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów
    ul. Zamkowa 31
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 320 600, fax. 627 320 601
    REGON: 25085514000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podział na zadania: 1. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych 2. Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy 3. Remont dróg gruntowych tłucznikiem i destruktem bitumicznym W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamówienie obejmuje: I. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (nakładki bitumiczne): 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach (drogi) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie (wyznaczenie granicy oraz szerokości pasa drogowego); 2. Rozebranie istniejących krawężników z ławą betonową i wywozem gruzu do 5 km; 3. Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na lawie betonowej; 4. Przełożenie istniejących krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej; 5. Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej w celu dostosowania wysokości do nowo osadzonych krawężników; 6. Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia z nawierzchniami sąsiednich ulic; 7. Ścinkę poboczy na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km; 8. Regulacja wysokości studni oraz zaworów; 9. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 5 cm; 10. Rozebranie podbudowy tłuczniowej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 20 cm; 11. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 12. Studzienka ściekowa uliczna betonowa z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 13. Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką), o średnicy zewnętrznej 160 mm; 14. Demontaż i ponowny montaż studni ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 15. Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 16. Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 28 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 17. Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 18. Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II; 19. Mechaniczne ścinanie drzew z wywiezieniem pni do 10 km wraz z uporządkowaniem terenu oraz karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km; 20. Mechaniczne karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km; 21. Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60% powierzchni) wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km; 22. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu na istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 23. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu w celu wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 24. Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych drogowych wraz z wywozem na plac zamawiającego (transport do 5 km); 25. Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fikcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 26. Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 23 cm po zagęszczeniu (materiał zamawiającego); 27. Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 33 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntobetonu Rm=2,5MPa o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0- 63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 28. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego; 29. Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powleczonych żywicami bitumicznymi o wytrzymałości na rozciąganie nie mniej niż 100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu nie więcej niż 3%, odporności termicznej do 220 stopni C na uprzednio skropionej warstwie wyrównawczej; 30. Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (125 kg/m'); 31. Dowóz piasku wraz z wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm na powierzchni 100 m'; 32. Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra); 33. Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej; 34. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm standard II (50 kg/m'); 35. Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (100 kg/m'); 36. Wykonanie nawierzchni pobocza drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. grubości 5 cm po zagęszczeniu (szerokość pobocza 0,5 metra); 37. Malowanie przejść dla pieszych, linii warunkowego zatrzymania farbą akrylową do znakowania jezdni; 38. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej; 39. Rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 40. Rozebranie nawierzchni bitumicznej chodnika wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 41. Rozebranie nawierzchni z trylinki betonowej wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 42. Zebranie gruntu na głębokość 20 cm; 43. Wykonanie koryta pod chodnik; 44. Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25 na betonie BIO; 45. Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 na ławie betonowej z zaokrągloną krawędzią; 46. Ułożenie krawężników betonowych skośnych 15x30 na ławie betonowej przy zjazdach; 47. Wykonanie podbudowy z betonu B10 grubości 10 cm; 48. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (czerwona) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 49. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 50. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 51. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m' z demontażem zdeformowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 52. Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu; 53. Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 54. Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 400 mm; 55. Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 56. Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 600 mm; 57. Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 800 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 58. Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 800 mm; 59. Zasypanie wykopów w gruncie kat. I - I I z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 60. Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 61. Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 62. Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z destruktu stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm po zagęszczeniu 63. Oczyszczenie jezdni, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej z podwójnym rozsypaniem grysów; 64. Sfrezowanie minimum 20 % nawierzchni bitumicznej jezdni na głębokość do 5cm w celu wyrównania pod warstwę nakładki bitumicznej; 65. Oczyszczenie rowu z namułu na średnią głębokość 30 cm wraz z wywozem, wyprofilowanie dna i skarp; 66. Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40 na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 1 Ocm; 67. Ścieki uliczne z dwóch rzędów kostki betonowej 10x20 gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) wraz z ławą betonową z oporem - beton klasy Cl2/15; 68. Wykonanie syfonu na przykanaliku z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką),o średnicy zewnętrznej 160 mm; 69. Kanały z rur drenarskich o śr. Zewn. 160 mm wraz z geowłókniną; 70. Studnie chłonne o średnicy 1,5 m i głębokości 2 m 71. Wykonanie drenażu korytkowego w gruncie suchym lub o normalnej wilgotności z owinięciem geowłókniną (wytrzymałość > 20 kN/m, wydłużenie > 65%, wodoprzepuszczalność > 0,05 m/s, masa > 300g/m') o przekroju rowka drenażowego 30x60 cm. Dolna warstwa ze żwiru frakcji 40-80 mm grubości 30 cm, górna warstwa ze żwiru 10-20 mm grubości 30 cm; 72. Ustawienie barier energochłonnej U-14a (rozstaw słupków co 2000 mm); 73. Ustawienie bariery rurowej U-12a typ la z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 2" i grubości ścianki 3 mm malowanej na kolor biało-czerwony, długość 2000 mm; 74. Naprawa dróg destruktem bitumicznym poprzez jego rozścielenie równiarką samojezdną i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy destruktu po uwałowaniu 10cm; 75. Inwentaryzacja powykonawcza. II. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych): 1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej standard II i mieszanki mineralno -bitumicznej standard III. Remont polega na: wycięciu uszkodzonych miejsc poprzez sfrezowanie, oczyszczeniu remontowanej nawierzchni z usunięciem destruktu, skropieniu emulsją bitumiczną, oraz wypełnieniu ubytku mieszanką mineralno - bitumiczną i zagęszczeniu walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 2. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej standard I I I , bez sfrezowania uszkodzonych miejsc. Remont polega na: oczyszczeniu z usunięciem destruktu i skropieniu emulsją bitumiczną naprawianego miejsca, rozścieleniu mieszanki w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczeniu ułożonej mieszanki walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami polega na oczyszczeniu remontowanej powierzchni, skropieniu emulsją asfaltową i zasypaniu grysem a następnie zagęszczeniu walcem przy głębokości wyboi 1,5 cm, 3,0 cm, 4,0 cm i rakowin; 4. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej polega na oczyszczeniu remontowanego miejsca ze skruszonego materiału, a następnie wypełnieniu ubytków tłuczniem lub klińcem, zagęszczeniu i usunięciu nadmiaru kruszywa przy głębokości wyboi do 7 cm; 5. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową tłuczniową polega na wycięciu uszkodzonych miejsc w nawierzchni bitumicznej, wykorytowaniu (zebraniu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy) i wykonaniu podbudowy tłuczniowej (fikcja kamienia 0-63 mm) o grubości 23 cm po zagęszczeniu, skropieniu emulsją bitumiczną podbudowy, rozścieleniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno - bitumicznej standard II (grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm), skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem; 6. Wycięcie i wykarczowanie korzeni drzew tworzących wyboje w nawierzchni polega na wycięciu nawierzchni i usunięciu korzeni; 7. Odwóz destruktu na wskazane miejsce na odległość do 3 km w ilości 45 ton i na każdy dalszy 1 km; 8. Uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej, polegające na oczyszczeniu połączeń nawierzchni i zalaniu ich asfaltem drogowym wraz z zasypaniem kruszywem; 9. Przełożenie kostki betonowej polegające na rozebraniu zapadniętej nawierzchni z kostki betonowej, wykonaniu nowej podbudowy i ponownym ułożeniu zdemontowanej kostki; 10. Wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30, polega na rozebraniu uszkodzonych krawężników i ułożeniu nowych na ławie betonowej z oporem - beton klasy C12/15. Opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 90% ceny ofertowej. Masa mineralno - bitumiczna użyta do remontów musi pochodzić z wytwórni mas bitumicznych. Nie dopuszcza się użycia masy z recyklera. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych, a w obrębie przejść dla pieszych krawężniki będą zaniżone. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Za kluczowe części zamówienia rozumie się: Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II. W zakresie kluczowych części zamówienia przewidzianych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca musi dysponować własnym doświadczeniem i nie może powoływać się na doświadczenie innych podmiotów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (roboty w zakresie nawierzchni dróg - nakładki bitumiczne i roboty w zakresie naprawy dróg - remonty cząstkowe). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy obejmujący: 1) Naprawę dróg gruntowych żużlem paleniskowym z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym. 2) Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną. 3) Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem samojezdnym. 4) Ścinkę poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6- 8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. Opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny ofertowej. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. naprawie dróg gruntowych żużlem paleniskowym z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym, mechanicznym profilowaniu dróg równiarką samojezdną, mechanicznym zagęszczeniu nawierzchni walcem samojezdnym, ścince poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy. W zakresie zadania nr 3: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gruntowych tłucznikiem i destruktem bitumicznym obejmujący: 1) Roboty pomiarowe przy robotach liniowych (drogi), które polegają na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie (wyznaczenie granicy oraz szerokości pasa drogowego). 2) Mechaniczną ścinkę drzew o średnicy pni pow. 60 cm wraz z wywiezieniem pni do 10 km oraz uporządkowaniem terenu. 3) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy pow. 60 cm wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km. 4) Mechaniczną ścinkę drzew o średnicy pni 30-60 cm wraz z wywiezieniem pni do 10 km oraz uporządkowaniem terenu. 5) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 30-60 cm wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km. 6) Mechaniczną ścinkę drzew o średnicy pni 16-30 cm wraz z wywiezieniem pni do 10 km oraz uporządkowaniem terenu. 7) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-30 cm wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km. 8) Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60 % powierzchni) wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km. 9) Dowóz piasku wraz z załadunkiem wbudowaniem, profilowaniem i zagęszczeniem na podniesienie niwelety drogi. 10) Zebranie, załadunek i wywóz gruntu do 10 km w celu obniżenia niwelety drogi. 11) Ścinkę poboczy dróg na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. 12) Regulację wysokości: • Studni, • Zaworów, 13) Wykonanie koryta oraz nawierzchni z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm poprzez rozścielenie równiarką samojezdną, zaklinowanie klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia kamiennego po uwałowaniu 15 cm. 14) Wykonanie koryta oraz nawierzchni z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm poprzez rozścielenie równiarką samojezdną, zaklinowanie klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia kamiennego po uwałowaniu 10 cm. 15) Naprawę dróg tłuczniem kamiennym ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem, zaklinowaniem klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowaniem. 16) Naprawę dróg destruktem bitumicznym poprzez jego rozścielenie równiarką samojezdną i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy destruktu po uwałowaniu l0cm. 17) Naprawę dróg gruntowych przekruszonym gruzem frakcji 0-100 mm z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym.. 18) Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej przy głębokości wyboi do 10 cm tłuczniem kamiennym ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem, zaklinowaniem klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowaniem; 19) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m' z demontażem zdeforomowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 20) Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu; 21) Dostawa i ułożenie rur Wipro żelbet 11 (RWZ-2) lub równoważne o średnicy 400 mm i wytrzymałości SN-8; 22) Dostawa i ułożenie rur Wipro żelbet 11 (RWZ-2) lub równoważne o średnicy 600 mm i wytrzymałości SN-8; 23) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 24) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 400 mm; 25) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 26) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 600 mm; 27) Zasypanie wykopów w gruncie kat. 1-11 w ilości 45 m', z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 28) Wykonanie koryta oraz rozłożenie i zagęszczenie tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm po zagęszczeniu wraz z dowozem materiału do 10 km (materiał inwestora); 29) Mechaniczne profilowanie dróg o nawierzchni tłuczniowej równiarką samojezdną; 30) Mechaniczne zagęszczenie przeprofilowanej nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym. Opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny ofertowej. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. naprawie dróg gruntowych żużlem paleniskowym z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym, mechanicznym profilowaniu dróg równiarką samojezdną, mechanicznym zagęszczeniu nawierzchni walcem samojezdnym, ścince poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej i opisie przedmiotu zamówienia) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zadania nr 1: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego, właściwego dla terenu objętego realizacja przedmiotu zamówienia, zezwolenia (decyzja i wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami – BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), na transport odpadu, tj. żużla paleniskowego. Warunek dotyczy tych wykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji tej części zamówienia, w której wymagane jest posiadanie takich uprawnień, stosownie do podziału czynności pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie. W zakresie zadania nr 3: Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego, właściwego dla terenu objętego realizacja przedmiotu zamówienia, zezwolenia (decyzja i wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami – BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), na transport odpadu, tj. destruktu bitumicznego. Warunek dotyczy tych wykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji tej części zamówienia, w której wymagane jest posiadanie takich uprawnień, stosownie do podziału czynności pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach