Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza ze środków funduszu sołeckiego i budżetu gminy

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 421 221 , fax. 166 421 221
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 166 421 221, fax. 166 421 221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza ze środków funduszu sołeckiego i budżetu gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont dróg gminnych na terenie gminy Tryńcza ze środków funduszu sołeckiego i budżetu gminy. 2. Zakres robót obejmuje: 1) remont drogi nr ewid. 3920 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka – 240 mb, 2) remont drogi nr ewid. 1652 w miejscowości Tryńcza – 310 mb, 3) remont drogi nr ewid. 369 w miejscowości Ubieszyn – 55 mb, 4) remont przepustu drogowego na drodze nr ewid. 627 w miejscowości Jagiełła, 5) zagospodarowanie działki nr ewid. 478 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka z przeznaczeniem pod parking, 6) dostaw i montaż progu zwalniającego na drodze nr ewid. 147 w miejscowości Wólka Małkowa, 7) remont skrzyżowania dróg nr ewid. 3082 i 3020 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka, 8) remont drogi nr ewid. 2691 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka – 185 mb, 9) remont drogi nr ewid. 1110 w miejscowości Tryńcza – 155 mb, 10) remont drogi nr ewid. 1694 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka 36 mb, 11) remont poboczy przy drodze Nr 111007 R Gniewczyna Łańcucka – Gniewczyna Tryniecka – 1 800 mb. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarze robót które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: Załącznik Nr 8 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 9 Załącznik graficzny; Załącznik Nr 10 Przedmiar robót. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do nazw producentów produktów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli wskazano normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy przysługuje prawo zastąpienia ich przez materiały, urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty ( wzór stanowi załącznik Nr 1), 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału 6 ust. 1 SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy uproszczony, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach