Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na części

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 421 221 , fax. 166 421 221
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 166 421 221, fax. 166 421 221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont dróg na terenie gminy Tryńcza z podziałem na części. 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na dwie części: Część nr 1 – Remont dróg na terenie gminy Tryńcza – część nr 1. Część nr 2 – Remont dróg na terenie gminy Tryńcza – część nr 2. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 - Remont dróg na terenie gminy Tryńcza – część nr 1 obejmuje: 1) remont drogi nr ewid. 134 w m. Wólka Ogryzkowa - 150 mb, 2) remont drogi nr ewid. 734 w m. Jagiełła – 405 mb, 3) remont drogi nr ewid. 2883/5,2883/7,2883/9 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka – 135 mb, 4) remont drogi nr ewid. 1772-1208 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka – 615 mb, 5) remont drogi nr ewid. 4112/5 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka - 190 mb, 6) remont drogi nr ewid. 4187/1 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka – 250 mb, 7) remont drogi nr ewid. 1071/2 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka -110 mb, 8) remont drogi nr ewid. 535 w miejscowości Tryńcza – 440 mb, 9) remont drogi nr ewid. 529, 499, 510 w m. Głogowiec – 1340 mb, 10) remont drogi nr ewid. 980/1 w miejscowości Tryńcza – 110 mb, 11) remont drogi nr ewid. 521 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka – 670 mb, 12) remont drogi nr ewid. 1060 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka – 75 mb, 13) remont drogi nr ewid. 3890 w miejscowości Gniewczyna Łańcucka – 90 mb, 14) remont drogi nr ewid. 2485-2484 w m. Gniewczyna Łańcucka – 650 mb; 15) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 9a do SIWZ – Załącznik graficzny, Załącznik Nr 10a do SIWZ – Przedmiar robót oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ– wzór umowy. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 - Remont dróg na terenie gminy Tryńcza – część nr 2 obejmuje: 1) remont drogi nr ewid. 1306/1 w miejscowości Gorzyce – 500 mb, 2) remont drogi nr ewid. 191 w miejscowości Jagiełła – 450 mb, 3) remont drogi nr ewid. 627 w miejscowości Jagiełła – 100 mb, 4) zagospodarowanie działki nr ewid. 478 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka – 700 m2, 5) remont drogi nr ewid. 732 w miejscowości Głogowiec - 250 mb, 6) remont drogi nr ewid. 1291/2-849 w miejscowości Gniewczyna Tryniecka -240 mb. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 9b do SIWZ – Załącznik graficzny, Załącznik Nr 10b do SIWZ – Przedmiar robót oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ – wzór umowy. 5. Jeżeli w dokumentach określających opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza również równoważne rozwiązania wszędzie tam gdzie powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych pisząc „lub równoważne”, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia przez wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: czynności przy robotach ziemnych, podbudowie, nawierzchni. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); dla części nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść oddzielnie dla każdej części. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z poź. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr 07 9096 0004 2005 0021 2881 0009 z dopiskiem: „Wadium na przetarg - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na części – Część nr …” 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłaty wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej – „Wadium na przetarg - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Tryńcza z podziałem na części – Część nr …” oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty ( wzór stanowi załącznik Nr 1), 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału 6 ust. 1 SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy uproszczony, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy). 6) Potwierdzenie wniesienia wadium: -wadium w formie pieniężnej - do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium jako odrębny załącznik wpięty do oferty; -wadium w innej formie niż pieniądz - należy zamieścić w osobnej kopercie zgodnie z zapisami Rozdziału 10 SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach