Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ropa w miejscowości Ropa.

Gmina Ropa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-312 Ropa, Ropa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3534014, 3534017 , fax. 183 534 017
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropa
    Ropa 733
    38-312 Ropa, woj. małopolskie
    tel. 018 3534014, 3534017, fax. 183 534 017
    REGON: 49000905600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ropa w miejscowości Ropa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ropa w miejscowości Ropa”, polegające na wykonaniu remontu pięciu odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Ropa w miejscowości Ropa, obejmujących następujące zadania: 1) „Remont drogi gminnej nr 271238K JAWORÓWKA w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+750”. 2) „Remont drogi gminnej nr 271236K ROKICIE - JAWORÓWKA w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+330”. 3) „Remont drogi gminnej nr 271244K GARWASZÓWKA – WAWRZKA w miejscowości Ropa, w km 0+297 – 0+560” 4) „Remont drogi gminnej nr 271269K WOLA - SOŚNINA w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+145 oraz w km 0+160 – 0+380”. 5) „Remont drogi gminnej nr 271277K RÓWNIE – KAWÓWKA - CENTRUM w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+520”. ZAMAWIAJĄCY PODZIELIŁ ZAMÓWIENIE NA 5 CZĘŚCI: Zadanie nr 1 „Remont drogi gminnej nr 271238K JAWORÓWKA w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+750”. CPV – 45233142-6. Zadanie nr 2 „Remont drogi gminnej nr 271236K ROKICIE - JAWORÓWKA w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+330”. CPV – 45233142-6. Zadanie nr 3 „Remont drogi gminnej nr 271244K GARWASZÓWKA – WAWRZKA w miejscowości Ropa, w km 0+297 – 0+560”. CPV – 45233142-6. Zadanie nr 4 „Remont drogi gminnej nr 271269K WOLA - SOŚNINA w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+145 oraz w km 0+160 – 0+380”. CPV – 45233142-6. Zadanie nr 5 „Remont drogi gminnej nr 271277K RÓWNIE – KAWÓWKA - CENTRUM w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+520”. CPV – 45233142-6. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH NA WYŻEJ WYMIENIONE ZADANIA. Przedmiot zamówienia dla ZADANIA nr 1 (droga nr 271238K JAWORÓWKA) w miejscowości Ropa, obejmuje w szczególności: 1) Ścinanie poboczy, mechaniczne – 750,00 m2, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej, gr. 9 cm – 2.062,50 m2 (na odcinku o długości 750 m i szerokości nawierzchni: 2,75 m), 3) obsypanie poboczy kruszywem łamanym (2 x 0,50 m) - 750,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót / kosztorys ofertowy (druk pomocniczy) – załącznik Nr 2.1. do SIWZ. Przedmiot zamówienia dla ZADANIA nr 2 (droga nr 271236K ROKICIE - JAWORÓWKA) w miejscowości Ropa, obejmuje w szczególności: 1) Ścinanie poboczy, mechaniczne – 330,00 m2, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej, gr. 9 cm – 907,50 m2 (na odcinku o długości 330 m i szerokości nawierzchni: 2,75 m), 3) obsypanie poboczy kruszywem łamanym (2 x 0,50 m) - 330,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót / kosztorys ofertowy (druk pomocniczy) – załącznik Nr 2.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dla ZADANIA nr 3 (droga nr 271244K GARWASZÓWKA – WAWRZKA) w miejscowości Ropa, obejmuje w szczególności: 1) Ścinanie poboczy, mechaniczne – 263,00 m2, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej, gr. 9 cm – 723,25 m2 (na odcinku o długości 263 m i szerokości nawierzchni: 2,75 m), 3) obsypanie poboczy kruszywem łamanym (2 x 0,50 m) - 263,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót / kosztorys ofertowy (druk pomocniczy) – załącznik Nr 2.3. do SIWZ. Przedmiot zamówienia dla ZADANIA nr 4 (droga nr 271269K WOLA - SOŚNINA) w miejscowości Ropa, obejmuje w szczególności: ODCINEK Nr 1 – w km 0+000 – 0+145 (145 m) 1) Ścinanie poboczy, mechaniczne – 145,00 m2, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej, gr. 9 cm – 398,75 m2 (na odcinku o długości 145 m i szerokości nawierzchni: 2,75 m), 3) obsypanie poboczy kruszywem łamanym (2 x 0,50 m) - 145,00 m2. ODCINEK Nr 2 – w km 0+160 – 0+380 (220 m) 1) Ścinanie poboczy, mechaniczne – 220,00 m2, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej, gr. 9 cm – 605,00 m2 (na odcinku o długości 220 m i szerokości nawierzchni: 2,75 m), 3) obsypanie poboczy kruszywem łamanym (2 x 0,50 m) - 220,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót / kosztorys ofertowy (druk pomocniczy) – załącznik Nr 2.4. do SIWZ. Przedmiot zamówienia dla ZADANIA nr 5 (droga nr 271277K RÓWNIE – KAWÓWKA - CENTRUM) w miejscowości Ropa, obejmuje w szczególności: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża – 520,00 m2, 2) wykonanie nawierzchni asfaltowej, gr. 9 cm – 1.430,00 m2 (na odcinku o długości 520 m i szerokości nawierzchni: 2,75 m), 3) obsypanie poboczy kruszywem łamanym (2 x 0,50 m) - 520,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót / kosztorys ofertowy (druk pomocniczy) – załącznik Nr 2.5. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 29.07.2019 r., do godz. 10.00, w wysokości: 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych) – w przypadku składania oferty na wszystkie 5 zadań; W przypadku składania oferty na mniejszą liczbę zadań, kwoty wadium wynoszą odpowiednio: dla zadania nr 1 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/00). dla zadania nr 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/00). dla zadania nr 3 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/00). dla zadania nr 4 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/00). dla zadania nr 5 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/00). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310). 3. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Gorlicach, nr 18 8795 0005 2001 0019 3858 0002. b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach