Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Raciechowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32415 Raciechowice,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3725201 , fax. 012 3725200
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy 277
    32415 Raciechowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3725201, fax. 012 3725200
    REGON: 00054559600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciechowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Raciechowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na trzy części. Wykonawca możne złożyć ofertę na trzy zadania z tym, że każde z nich będzie ocenianie indywidualnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został objęty dokumentacją oraz przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Potencjalny Wykonawca winien zapoznać się z terenem na którym będzie realizowany przedmiot umowy. Zadanie 1. Remont drogi gminnej Kwapinka - Stadniki 540488K nr dz. ew. 6 w miejscowości Kwapinka w km 0+000 - 1+050 Zadanie 2. Remont drogi gminnej Bojańczyce - Kwasowice 540472K w km 0+000 - 2+100 Zadanie 3. Remont drogi gminnej Sawa - Bojańczyce 540471K w km 1+261 - 2+000 i km 2+450 - 2+850
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części I – zadania I – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy PLN), dla części II – zadania II – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy PLN), dla części III – zadania III – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące PLN),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniem pkt. VI.1, 2) Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352) a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Kosztorys ofertowy; 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach