Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Remont nawierzchni drogi gminnej - Stawki (450m x 3,5m) w Biskupicach 1. Wyznaczenie trasy drogi w terenie. 2. Wycinka drzew kolidujących z przebiegiem drogi. 3. Karczowanie pni, oczyszczenie terenu z gałęzi. 4. Regulacja pionowa dla zasuw/hydrantów wodociągowych.5. Korytowanie na odcinku 100 m. 6. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża. 7. Wykonanie podbudowy tłuczniowej - gr. 21 cm. 8. Dostosowanie do wysokości drogi - terenu przyległego. Remont nawierzchni drogi gminnej - Turów-Podgrabie (1280m x 4m) 1. Mechaniczne równanie nawierzchni.2. Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni. Remont nawierzchni drogi gminnej - ul. Chorońskiej (550m x 4m) w Biskupicach 1. Uzupełnienie największych ubytków kruszywem. 2. Mechaniczne równanie nawierzchni.3. Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni. Remont nawierzchni drogi gminnej - ul. Sosnowej (140m x 4m) w Olsztynie 1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża. 2. Ułożenie krawężników betonowych (na płask) na ławach betonowych z oporem. 3. Regulacja pionowa dla włazów i zasuw wodociągowych. 4. Wykonanie podbudowy tłuczniowej - 15 cm. 5. Skropienie nawierzchni asfaltem. 6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 8 S - 5 cm. 7. Plantowanie poboczy wraz z obsianiem trawą. 8. Utwardzenie istniejących zjazdów tłuczniem kamiennym. Remont nawierzchni drogi gminnej - ul. Św. Puszczy (150m x 4m, 50m x 4m) w Olsztynie 1. Uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno-asfaltową. 2. Ułożenie krawężników betonowych (na płask) na ławach betonowych z oporem. 3. Regulacja pionowa dla włazów kanałowych. 4. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni. 5. Skropienie nawierzchni asfaltem. 6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych AC 8 S - 4 cm (jezdnia + zjazdy). 7. Plantowanie poboczy wraz z obsianiem trawą. 8. Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni dalszego odcinka drogi. 9. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.Remont nawierzchni drogi gminnej - ul. Leśnej (440m x 3.5m) w Zrębicach 1. Wycinka i karczowanie drzewa. 2. Mechaniczne ścięcie poboczy. 3. Profilowanie nawierzchni wraz zagęszczeniem. (całej drogi).4. Regulacja pionowa dla zasuw wodociągowych. 5. Wykonanie podbudowy tłuczniowej na poszerzeniach. 6. Wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym. 7. Skropienie nawierzchni asfaltem. 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - gr. 5 cm. 9. Pobocza z kruszywa.Remont nawierzchni drogi gminnej - ul. Polnej (380m x 3.5m) w Zrębicach 1. Mechaniczne ścięcie poboczy. 2. Profilowanie nawierzchni wraz zagęszczeniem. (całej drogi). 3. Regulacja pionowa dla zasuw wodociągowych. 4. Skropienie nawierzchni asfaltem. 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - gr. 5 cm. 6. Pobocza z frezu.2.3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Przekroje konstrukcyjne, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2.4.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.5.Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.6.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. 2.7.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.8. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j.w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń.2.9.Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000, 00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 8.2.Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 8.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach