Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku – I etap: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku – I etap: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont następujących dróg i ulic: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie, 2. Obowiązkiem Wykonawcy w stosunku do wszystkich części będzie: 1) sporządzenie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu; podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Zamawiający dodatkowo informuje, że w przypadku części nr 3 tj. drogi w Okrzeszynie na której prowadzona jest komunikacja publiczna, obowiązkowo należy projekt uzgodnić z Zarządem Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie. Projekt musi uwzględniać konieczność prowadzenia remontu przy jednoczesnym funkcjonowaniu komunikacji publicznej. Dopuszcza się, przy prowadzeniu robót na całej szerokości jezdni równocześnie, krótkotrwałe zamknięcie drogi dla komunikacji publicznej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wcześniejsze uzgodnienie z ZTM w Warszawie terminu utrudnień. Wykonawca będzie mógł dokonać zamknięcia drogi pod warunkiem uzyskania akceptacji ZTM w Warszawie. 2) realizacja robót budowlanych zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanymi dalej specyfikacjami technicznymi lub STWiOR), odrębnymi dla każdej z części. STWiOR stanowią załączniki nr 10, 11, 12 do niniejszej SIWZ. Roboty należy zorganizować tak, by zapewnić dojazd do każdej posesji na końcu dnia roboczego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania mieszkańców o przewidywanych utrudnieniach dostępu do posesji z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, 3) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: drogi gminne: ulice Złotej Wilgi, Leśna w Konstancinie-Jeziornie oraz droga gminna w Okrzeszynie. 4. Podstawowe informacje o każdej z części przedmiotu zamówienia: 1) Część nr 1 - remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie: Obecnie jezdnia drogi ma nawierzchnię z kruszyw drogowych – celem remontu jest jej zabezpieczenie nakładką z mieszanek mineralno-asfaltowych. Remont należy rozpocząć od korekcyjnego frezowania istniejącej nawierzchni. Nową konstrukcję drogi z obu stron ograniczyć opornikiem betonowym 8x30cm ustawionym na ławie z betonu. Następnie ułożyć podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 6 cm. Na podbudowie ułożyć nową nawierzchnię bitumiczną o grubości 6cm. Istniejące zjazdy dostosować wysokościowo do nowych rzędnych jezdni drogi. 2) Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie. Istniejąca nawierzchnia przedmiotowej drogi pomiędzy ulicami Długą i Broniewskiego w Konstancinie-Jeziornie na części długości ma nawierzchnię z kruszyw, a na pozostałej z asfaltu. Remont na długości, gdzie aktualnie występuję nawierzchnia bitumiczna będzie polegał na jej korekcyjnym frezowaniu poprzedzającym wzmocnienie podbudowy kruszywem drogowym. Przed wyrównaniem szerokości jezdni drogi, w miejscu gdzie istnieje obawa o stabilność ogrodzenia sąsiadującego z drogą, zamontować palisadę drewnianą zabezpieczająca skarpę przez osuwaniem. Na części drogi o nawierzchni z kruszywa wybrać część podbudowy,i, w miejscach gdzie nie ma oporników/krawężników, ustawić na ławie betonowej nowe oporniki betonowe 8x30cm. Na wykonanej podbudowie ułożyć nową nawierzchnię bitumiczną o grubości 6cm. Roboty zakończyć wbudowaniem na poboczu drogi, w miejsca położonych najniżej, drenażu z zastosowaniem kruszywa łamanego oraz geowłókniny separacyjnej. 3) Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie. Przedmiotem robót jest remont odcinka drogi położonego pomiędzy granicą m.st. Warszawy a skrzyżowaniem z drogą powiatową Nr 2802W w Okrzeszynie. Po drodze jest prowadzona komunikacja publiczna. Komunikacja musi być utrzymana, co do zasady, przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. Jedynie na czas wykonywania robót nawierzchniowych Zamawiający dopuszcza krótkotrwałe zamknięcie drogi dla komunikacji publicznej. Remont należy rozpocząć od rozebrania istniejących oporników betonowych i frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej. Następnie ustawić nowe oporniki betonowe na ławie betonowej. Na istniejącej nawierzchni wykonać bitumiczną warstwę wyrównawczą a później ułożyć siatkę wzmacniająca z geokompozytów. Następnie wykonać nową dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną o łącznej grubości 10cm. Istniejące zjazdy dostosować wysokościowo do nowych rzędnych jezdni drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1: 6.000,00 zł dla części nr 2: 6.000,00 zł dla części nr 3: 17.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Powoływanie się na zasoby podmiotów trzecich. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 2) lit. a). 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 8) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach