Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska”

Urząd Gminy Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38212 Brzyska, Brzyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 120 , fax. 134 460 105
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzyska
    Brzyska 1
    38212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 120, fax. 134 460 105
    REGON: 100753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Brzyska” Część 1 1. „Remont drogi gminnej „Do Płocica” na dz. nr ewid. 483 w miejscowości Wróblowa w km 0+000-0+165 Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Podbudowa 3. Nawierzchnia Część 2 1. „Remont drogi gminnej „Do Szota” na dz. nr ewid. 622 w miejscowości Wróblowa w km 0+000-0+109 Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Podbudowa 3. Ułożenie korytek ściekowych 4. Nawierzchnia Część 3 1. „Remont drogi gminnej „Do Augustynka” na dz. nr ewid. 456 w miejscowości Ujazd w km 0+935-1+105 Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Podbudowa 3. Nawierzchnia Część 4 1. „Remont drogi gminnej „Pagórek” na dz. nr ewid. 1893 w miejscowości Błażkowa w km 1+242-1+342 Zakres robót: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Likwidacja przełomów 3. Wzmocnienie nawierzchni siatką 4. Nawierzchnia 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej (załączniki nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; Dla części 2 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; Dla części 3 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; Dla części 4 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach