Przetargi.pl
Remont dróg gminnych i rolniczych na terenie Gminy Maków Podhalański.

Gminny Zarząd Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 34220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 749 755 , fax. 338 749 753
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
    ul. Szpitalna 3
    34220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 338 749 755, fax. 338 749 753
    REGON: 12057871400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych i rolniczych na terenie Gminy Maków Podhalański.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg gminnych i rolniczych na terenie Gminy Maków Podhalański. 1.1 Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ziemne 2. Podbudowy z kruszyw i tłucznia 3.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.2 Teren i zakres prac obejmuje: A. Miejscowość Grzechynia drogi: os. Łazy, os. Pod Grapą, os. Pierogówka, os. Boskówka 1, os. Boskówka 2. B. Miejscowość Maków Dolny drogi: os. Jasnochowa, os. Działy Makowskie. C. Miejscowość Białka drogi: os. Maryniaki. D. Miejscowość Juszczyn drogi: os. Oleksowa, os. Biedrawowa, os. Pitkowa, os. Snozy, os. Górki-Grzechynkówka, os. Bory. E. Miejscowość Kojszówka drogi: os. Judaszówka, os. Buroniowa-Mosorowa, os. Barutowa-Krata. F. Miejscowość Wieprzec drogi: os. Brzanki-Laskówka-Zatoka nr 1, os. Brzanki – Laskówka-Zatoka nr 2, os. Brzanki-Laskówka-Zatoka nr 3, os. Brzanki-Laskówka-Zatoka nr 4, os. Brzanki-Laskówka-Zatoka nr 5. G. Miejscowość Żarnówka drogi: os. Drabówka, os. Janiczakówka. H. Miejscowość Maków Podhalański drogi: ul. Piasta, os. Droga Gminna nr 1 I. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Maków Podhalański mieszankami mineralno-bitumicznymi, mineralno-asfaltowymi i grysowa zamknięta – 50 ton. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. wykonanie obsługi geodezyjnej b. wykonanie projektu organizacji ruchu oraz wykonanie ewentualnych ogłoszeń o zamknięciu remontowanych odcinków dróg c. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności oraz przepisów bhp. d. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców oraz czynnych zakładów produkcyjnych i usługowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.). 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia: w kwocie 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.1 Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. 2.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 2.5 Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim Nr 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002. Tytuł wpłaty: „Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GK.271.1.5.2018”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozporządzeniu w pkt 2 p.pkt 1-5. • dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. • w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, • umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 2. W sytuacji, w której wykazując spełnienie warunków, o których mowa w Art. 22 ust. 1 Ustawy, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu oferty nazwy (Firmy) tych podwykonawców. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 4.1). jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawach rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanej dalej „Rozporządzeniem” składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2). jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania tej osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach