Przetargi.pl
Remont dróg gminnych i przebudowa przepustu w gminie Harasiuki.

Gmina Harasiuki ogłasza przetarg

  • Adres: 37-413 Harasiuki, Harasiuki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 791 306 , fax. 158 791 306
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Harasiuki
    Harasiuki 112 A
    37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie
    tel. 158 791 306, fax. 158 791 306
    REGON: 83040937600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.harasiuki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych i przebudowa przepustu w gminie Harasiuki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. „Remont dróg gminnych i przebudowa przepustu w gminie Harasiuki” na które składają się następujące części : 1). Część I – Przebudowa przepustu w ciągu drogi gminnej Nr 102105R Huta Nowa - Huta Stara. 2). Część II – Remont drogi gminnej Nr 102106R Rogoźnia – Banachy w km 1 + 530 do km 2 + 100 3). Część III –Remont drogi Maziarnia – Pęk dz. nr ewid. 74/3 w km 0 + 000 do km 0 +920 4). Część IV – Remont drogi gminnej Nr 102107R Łazory – PCB Harasiuki w km 0 + 095 do km 0 + 195 wraz z przepustem w km 0 + 147 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi dokumentacja projektowa dla każdej z części i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. Nr 6, oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty– Załącznik nr 1 do SIWZ. ( w części dotyczącej składanej oferty ). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Zestawienie materiałów równoważnych W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych. W przypadku stosowania materiałów ściśle według zaleceń SIWZ zestawienie materiałów nie jest wymagane. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach