Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
- Data zamieszczenia: 2012-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 7686301, fax. 22 7686302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego poprzez uzupełnienie ubytków destruktem oraz powierzchniowe utrwalenie emulsją bitumiczną i grysami ulic w Gminie Łomianki w okresie od daty podpisania umowy do dnia 15 października 2012 r. które należy wykonać zgodnie z nw. szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót budowlanych. Zakres rzeczowy wykonania zamówienia a) Wyrównanie istniejącej nawierzchni z destruktu z wypełnieniem ubytków i nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych, z materiału wykonawcy - 200 ton b) Utrwalenie powierzchniowe istniejących nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami w dwóch warstwach, po zawałowaniu w ilości 3700 m2 w zakresie: - warstwa dolna - emulsja asfaltowa szybkorozpadowa K1-65 w ilości ok. 1,75 kg/ m2; grysy granitowe 8/11 mm w ilości ok. 14,0 kg/ m2 - warstwa górna - emulsja asfaltowa szybkorozpadowa w ilości ok. 1,55 kg/ m2; grysy granitowe 5/8 mm w ilości 13 kg/m2. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: a) Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. . c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. d) Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 2 dni robocze liczone od daty określonej w pisemnym zgłoszeniu. Podany zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót. Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie ( aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności). Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach 6-8 do SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH NA TERENIE DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ulicy Zaczarowanej Dorożki w Warszawie
Dodano: 2016-07-07 - Wykonywanie remontów (bieżącej konserwacji) nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych miasta Pruszkowa
Dodano: 2016-06-15 - ODNOWA NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU MŁAWSKIEGO
Dodano: 2016-05-20 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie Nr 3 Remont nawierzchni chodników.
Dodano: 2016-05-02 - Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w msc. Wieliszew.
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w msc. Wieliszew
Dodano: 2016-04-07 - Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów stanowiących własność lub będących we władaniu m. st. Warszawy i nie przekazanych w zarząd innym podmiotom
Dodano: 2016-04-01 - Bieżąca konserwacja dróg gminnych.
Dodano: 2016-03-22 - Wykonanie konserwacji rowów w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-03-22