Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych.”

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków dotacji celowej z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część I – Remont drogi gminnej Lichwin – Przez Wieś II K 200096 w miejscowości Lichwin w km 0+670 – 1+754 wraz z remontem przepustu fi 150cm w km 0+915”. REMONT PRZEPUSTU: 1. Roboty rozbiórkowe - rozkucie zniszczonych murków czołowych wraz z odwozem gruzu na odl. do 5 km od strony wlotu - 13,44 m3 od strony wylotu - 12,22 m3 --------------------------------------- Razem: - 25,66 m3 - rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na dł. 5,00 m i szer. 3,00 m = 15,00 m2 (wraz z odwozem na odległość do 1 km ) - rozebranie podbudowy tłuczniowej grub. 30 cm na dł. 5,00 m i szer. 3,50 m = 17,50 m2 (odkład na miejscu budowy) - rozebranie zniszczonej części przelotowej przepustu o śr. 150 cm dł. 10,00 mb (z odwozem gruzu na odległość do 10 km) 2. Roboty ziemne - wykonanie wykopu z odwozem na odległość do 5 km 5,00 m x 10,00 m x 4,50 m = 225,00 m3 pomniejszona o objętość istniejącej części przelotowej zniszczonego przepustu tj. 25,00 m3 = 200,00 m3 - umocnienie pionowych skarp wykopu głebokości do 4,50 m. (wraz z demontażem po ulożeniu części przelotowej przepustu) 10,00 mb x 4,50 x 2 = 90,00 m2 - wykonanie tymczasowego rurociągu z rur K2KAN srednicy 600 mm i dł. 15,00 mb w celu przeprowadzenia przepływu wody na czas wykonywania ławy oraz mantażu części przelotowej przepustu (wraz z póżnieszym demontażem) - wyprofilowanie i zagęszczenie wykopu pod wykonanie ławy 10,00 mb x 2,00 m = 20,00 m2 3. Przepust rurowy żelbetowy średnicy 150 cm - wykonanie ławy grub. 25 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm dł. pomniejszona o grubość murków czołowych tj. 9,20 mb x szer. 2,00 m =18,40 m2 x 0,25 m = 4,60 m3 - wykonanie ławy z chudego betonu C8/10 grub. 25 cm (w deskowaniu) 9,20 mb x 1,80 m = 16,56 m2 x 0,25 m = 4,14 m3 - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej - powłoka bitumiczna na zimno (10 szt rur żelb. śr. zewnętrznej 1,80 m dł. 1,00 m) - ułożenie częśći przelotowej przepustu z rur żelbetowych o średnicy 150 cm dł. 10,00 mb. - wykonanie żelbetowej płyty stropowej zespalającej część przelotową przepustu z kotwami z prętów o średnicy 10 mm wklejonymi w górną część rurociągu w ilości 4 szt./mb z betonu C25/30 oraz zbrojeniem połączonym ze zbrojeniem murków czołowych dł.9,20 mb x szer. 0,95 m = 8,74 m2 - wykonanie żelbetowych ścian oporowych (murków czołowych) wylewanych na mokro z betonu C25/30 grub. 40 cm o kształcie z odchylonymi skrzydłami pod kątem 45 stopni od krawędzi drogi Uwaga! (szczegółowe wymiary, kształty oraz sposób wykonania zbrojenia przedstawiona zostanie w załacznikach graficznych - rysunkach roboczych) - wymiary ścianki oporowej od strony wlotu: łączna długość 8,00 m x wys. wraz z fundamentem 4,0 m x 0,40 m = 12,8 m3 - wymiary ścianki oporowej od strony wylotu: 10 m x 4,20 m x 0,40 m = 16,8 m3 - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - bitumicznej na zimno (część przelotowa przepustu: 50,23 m2, ścianki czołowe 120,55 m2): 170,78 m2 - rozebranie tymczasowego rurociągu śr. 600 mm, dł. 15 mb oraz rozebranie umocnienia ścian wykopu 90 m2 - zasypywanie przestrzeni pomiędzy ścianami wykopu i rurociągiem kruszywem naturalnym (pospółką) z równoczesnym zagęszczaniem warstwami grub. ok. 20 cm 4. Podbudowa 50 m2 - bezpośrednio na zasypanym wykopie pod remont przepustu 25 m2 - na poszerzeniu pod zatokę mijankową w obrębie przepustu - dolna warstwa podbudowy grub. 25 cm - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu - górna warstwa podbudowy grub. 20 cm - kruszywo łamane 0/63 mm 5. Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24,0 kg/m - strona lewa i prawa po 8,0 mb = 16 mb - zejścia ukośne 4 szt. x 4,0 mb = 16 mb 6. Umocnienie wlotu i wylotu cieku do przepustu oraz rowów dopływowych z drogi. - dno cieku na wlocie i wylocie z płyt żelbetowych drogowych o wym. 3,00 m x 1,50 m na dł. 6,00 m - skarpy na wlocie i wylocie cieku (po obu stronach) z płyt JUMB 90 x 60 x 10 cm wys. 1,20 m na podsypce cementowo - piaskowej na długości po 6,00 mb. - wloty rowów przydrożnych z 4-ch kierunków - umocnienie dna pref. elem. ściekowymi 60 x50 x 15 cm oraz skarpy płytami JUMB 90 x 60 x 10 cm na wysokość 0,60 m (na podsypce cem.- piaskowej grub. 10 cm z zabetonowaniem otworów w płytach) na długości po 6,00 mb. REMONT DROGI: 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m, grub. 10 cm - 1 084 mb x 0,40 x 2 =867,2 m2 2. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - km 0+670 - 1+178 tj. 508 mb x 3,10 = 1 574,8 m2 - km 1+178 - 1+754 tj. 576 mb x 2,90 = 1 670,4 m2 - 40 m2 (skrzyżowanie z drogą bitum w km 1 +444), - 20 m2 (włączenie do drogi bitumicznej na końcu odcinka - wyłukowania) powierzchnia ogółem: 3 305,2 m2 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - km 0+670 - 1+178 tj. 508 mb x 3,10 = 1 574,8 m2 - km 1+178 - 1+754 tj. 576 mb x 2,90 = 1 670,4 m2 - 40 m2 (skrzyżowanie z drogą bitum w km 1 +444), - 20 m2 (włączenie do drogi bitumicznej na końcu odcinka - wyłukowania) ) - 30 m2 (na przepuście w km 0+915 występuje konieczność wykonania nawierzchni o szer. 5,0 m o dł. 15,0 mb w celu umożliwienia wymijania ze względu na ograniczoną widoczność) powierzchnia ogółem: 3 335,2 m2 4. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - km 0+670 - 1+178 tj. 508 mb x 3,10 = 1 574,8 m2 - km 1+178 - 1+754 tj. 576 mb x 2,90 = 1 670,4 m2 - 40 m2 (skrzyżowanie z drogą bitum w km 1 +444), - 20 m2 (włączenie do drogi bitumicznej na końcu odcinka - wyłukowania) - 30 m2 (na przepuście w km 0+915 występuje konieczność wykonania nawierzchni o szer. 5,0 m o dł. 15,0 mb w celu umożliwienia wymijania ze względu na ograniczoną widoczność) powierzchnia ogółem: 3 335,2 m2 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - km 0+670 - 1+178 tj. 508 mb x 3,00 = 1 524,0 m2 - km 1+178 - 1+754 tj. 576 mb x 2,80 = 1 612,8 m2 - 40 m2 (skrzyżowanie z drogą bitum w km 1 +444), - 20 m2 (włączenie do drogi bitumicznej na końcu odcinka - wyłukowania) - 30 m2 (na przepuście w km 0+915 występuje konieczność wykonania nawierzchni o szer. 5,0 m o dł. 15,0 mb w celu umożliwienia wymijania ze względu na ograniczoną widoczność) powierzchnia ogółem: 3 226,8 m2 6. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) - 1 084 mb x 0,40 x 2 = 867,2 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 867,2 m2 Część II – „Remont drogi gminnej Lubinka – Szkoła „Góry” K 200077 w miejscowości Lubinka w km 0+965 – 1+615” 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m, grub. 10 cm - 650 mb x 0,40 m x 2 = 520 m2 2. Oczyszczenie i skropienie istn. nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - 650 mb x 2,90 m = 1 885 m2 3. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 125 kg/m2 (warstwa wyrównawcza) - 650 mb x 2,90 m = 1 885 m2 x 0,125 t = 235,625 t. 4. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową (skropienie między warstwowe) - 650 mb x 2,90 m = 1 885 m2 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 650 mb x 2,80 = 1 820 m2 6. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 650 mb x 0,40 x 2 = 520 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 520 m2 Część III – „Remont drogi gminnej Rychwałd – Klepków K 200051 w miejscowości Rychwałd w km 0+985 – 1+590” 1. Ścięcie poboczy szer. 0,50 m, grub. 10 cm - 605 mb x 0,50 x 2 =605 m2 2. Naprawa krawędzi drogi - wykonanie koryta gł. 40 cm, szer. 40 cm z odwozem urobku na odległość do 5 km 605 mb x 0,40 m x 0,40 m = 96,80 m3 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm - 605 mb x 0,40 m = 242,00 m2 4. Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm - 605 mb x 0,40 m = 242,00 m2 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - 605 mb x 3,10 m = 1 875,5 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - 605 mb x 3,10 m = 1 875,5 m2 x 125 kg = 234,437 t. 7. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - 605 mb x 3,10 m = 1 875,5 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 605 mb x 3,00 m = 1 815,0 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,50 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 605 mb x 0,50 x 2 = 605 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 605 m2 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach