Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60 , fax. 18 472 55 01
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60, fax. 18 472 55 01
REGON: 49189305500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Krynica-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Krynica-Zdrój. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem remont dróg wewnętrznych dojazdowych do pól w miejscowościach Muszynka, Mochnaczka Niżna, Polany i Piorunka polegający na wykonaniu nawierzchni betonowej drogi o grubości 15 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ, które stanowią jej integralną część: 1) Wzór umowy - Załącznik Nr 5; 2) Dokumentacja projektowa (Przedmiar robót) - Załącznik Nr 6 (w podziale dla części 1-4 zamówienia); 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 7 (w podziale dla części 1-4 zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta, oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych wykonawcy lub przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 ze zm./).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Przyległej w Smolicach
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 580415 „Żegocina- Ośrodek Zdrowia” w miejscowości Żegocina w km 0+000 - 0+209, Gmina Żegocina
Dodano: 2024-04-15 - Remont drogi gminnej nr 581258K w km od 0+000 do km 1+020 w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (boczna od ul. Żwirki i Wigury) w Targanicach
Dodano: 2024-04-03 - REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ZABIERZÓW
Dodano: 2024-04-02 - Rozbudowa drogi gm. K203469 ul Warszawska w m. Żabno, Przebudowa drogi gm. K203456 ul. Wojska Polskiego w m. Żabno, Przebudowa drogi wewn. ul. 3 Maja w m. Żabno
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej 540322K ul. Świętego Michała Archanioła w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw.
Dodano: 2024-02-29 - Rozbudowa drogi gminnej nr 203453K w km 0+000,00 do 0+220,00 (ul. Paderewskiego) oraz przebudowa drogi gminnej nr 203491K w km od 0+000,00 do 0+375,00 (ul. Ofiar Katynia) w m. Żabno, gm. Żabno
Dodano: 2024-02-29 - Remont drogi gminnej nr 581258K w km od 0+000 do km 1+020 w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia
Dodano: 2024-02-29 - Rozbudowa drogi gm. K203469 ul Warszawska w m. Żabno, Przebudowa drogi gm. K203456 ul. Wojska Polskiego w m. Żabno, Przebudowa drogi wewn. ul. 3 Maja w m. Żabno
Dodano: 2024-01-05