Przetargi.pl
Remont Domu Kultury w Ciosańcu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013

Sławskie Centrum Kultury i Wypoczynku ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. Odrodzonego Wojska Polskiego 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 356 64 52 , fax. 68 356 64 52
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sławskie Centrum Kultury i Wypoczynku
    ul. Odrodzonego Wojska Polskiego 19 19
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 68 356 64 52, fax. 68 356 64 52
    REGON: 97131638100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sckiw.slawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Kultury w Ciosańcu w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PIĘTRO -powierzchnia użytkowa 266,36m2 1. Likwidacja sanitariatów w powierzchniach nr 1; 2,3 i 4 rzut pietra - inwentaryzacja 2. Przesunięcie - zmniejszenie sceny do długości wymiaru 443 cm 3. Wykucie ościeżnic i zamurowanie okien 150x160cm szt 2 w pomieszczeniach 1 i 4 rzut pietra - inwentaryzacja 4. Montaż sufitu akustycznego na sali głównej 5. Wymiana podłogi na scenie, sali, łącznika i kuchni 6. Wymiana stolarki okiennej 150 x 210 cm szt 8 oraz 150 x 160 cm szt. 6 7. Wymiana stolarki drzwiowej 140 x 200 cm szt.2 ; 80 x 200 szt. 6 8. Montaż okapu w kuchni 9. Montaż klimatyzatorów w ilości 3 kompletu jednostek wewnętrznych plus 1 szt. jednostka zewnętrzna dla kubatury pomieszczenia 665.00m3 w pomieszczeniu na scenie i sali głównej w projekcie budowlanym centralnego ogrzewania umiejscowione na rysunku 3.2 10. Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi, lamperia z mas syntetycznych II. PARTER - powierzchnia użytkowa 245,25 m2 1. Wymiana stolarki okiennej 150 x160 cm szt 11 2. Wymiana stolarki drzwiowej 140 x 245 cm szt. 2; 80 x 200 cm szt. 8; 70 x 200 cm szt. 4; 90 x 200 cm szt. 5 i 100 x 200 cm szt.1 3. Wykonanie nowych drzwi do pomieszczenia gospodarczego ( po kotłowni ) 116 x 200 cm. szt. 1 4. Likwidacja pomieszczeń w części pracowni plastycznej tj. aneksu kuchennego 5. Pomieszczenie gospodarcze kotłowni adaptować na pomieszczenie gospodarcze domu kultury 6. Zaprojektowano możliwość korzystania z toalety przy kotłowni przez wydzielenie pomieszczenia nr 5 . Wykonanie ścianki działowej oraz osadzenie drzwi 90 x 200 cm szt. 2. Jest również wyjściem ewakuacyjnym. 7. Całkowity remont posadzek. Podłoga z płytek gresowych, antypoślizgowych w pomieszczeniach nr 1, 2, 4, 9, 10, 11 ,12 ,13 o całkowitej powierzchni 48,87 m2 8. Wykonać płytki ścienne w pomieszczeniach nr 2, 11, 12, 13. 9. Wymiana pieca centralnego ogrzewania o mocy 71 KW wraz z nową instalacją grzewczą. 10. Malowanie pomieszczeń i klatki schodowej farbami emulsyjnymi , lamperie z mas syntetycznych III. ROBOTY POZOSTAŁE 1. Wymiana instalacji elektrycznej na całym budynku wraz z wymianą oświetlenia 2. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na całym budynku wraz z wymianą 35 szt. grzejników o wysokości 600mm 3. Wykonać zamurowanie przestrzeni pod schodami zewnętrznymi z zamontowaniem drzwi 90 x 200 cm szt 1 ( wykorzysta się pomieszczenie na składowanie opału tj. drewna i węgla ) IV. WYKONANIE ELEWACJI BUDYNKU - wysokość ścian frontowych 783 cm, ścian bocznych wys. 865 cm o powierzchni całkowitej 511,322 m2 V. WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO - 290, 14 m2 VI. KUBATURA BUDYNKU 2.800,00 m3 VII. POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 511,61 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł Wykonawca wniesie zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sckiw.slawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach