Przetargi.pl
Remont Domu Kultury w Biesowicach

Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Mariana Buczka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 857 68 70 , fax. 0-59 857 68 70
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Mariana Buczka 1 1
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 0-59 857 68 70, fax. 0-59 857 68 70
    REGON: 00091788500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Kultury w Biesowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie Domu Kultury w Biesowicach: 1. Budynek główny, 2. Dach nad biblioteką, 3. Docieplenie zewnętrzne, 4. Stropodach nad salą, 5. Stropodach nad częścią mieszkalną, 6. Przebicie otworu drzwiowego w pomieszczeniu przy sali widowiskowej, 7. Zagospodarowanie terenu. Szczegółowy zakres robót zawiera: 1. dokumentacja dot. Inwentaryzacji oraz remontu Domu Kultury w Biesowicach, 2. kosztorysy nakładcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.500,00 PLN. 8.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. 4Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8.4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto Zamawiającego do Miejsko- Gminnego Ośrodka Kultury w Kępicach w Banku Spółdzielczym Ustka o/Kępice nr 50931510430040373920000010 z dopiskiem przetarg nieograniczony :Remont Domu Kultury w Biesowicach do dnia 17.11.2009 r. do godziny 15.00. 8.5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8.7. Warunki zwrotu wadium i jego utraty: 8.7.1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.7.2. Z zastrzeżeniem pkt 8.7.5, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8.7.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców , którym zwrócono wadium na podstawie pkt 8.7.2 ppkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.7.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.7.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.7.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie . 5.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2.Oświadczenie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 2 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania- art. 24 ust. 1i2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- załącznik nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 roboty budowlane w zakresie obiektów kubaturowych (potwierdzone odrębnymi umowami lub zleceniami), z których każda była o wartości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez wykonawcę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 7. Wykaz podwykonawców, którym wykonawca powierzy wykonanie części zadania - załącznik nr 5 W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia za pomocą podwykonawcy- Wykonawca załączy do oferty umowę z podwykonawcą lub jej projekt 8.Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia- załącznik nr 6 9. Podpisany projekt umowy - załącznik nr 7; 10. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo, zawierające co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; Brak w/w dokumentów i wypełnionych załączników potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach