Przetargi.pl
Remont dojazdu pożarowego nr 2 Bielińska

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, Aleja Kasztanowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5912125 , fax. 082 5912125
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
    Aleja Kasztanowa 13 13
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 082 5912125, fax. 082 5912125
    REGON: 11001693500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dojazdu pożarowego nr 2 Bielińska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Remont dojazdu pożarowego nr 2 Bielińska 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi wewnętrznej w leśnictwie Makoszka i Białka na odcinku od km 0+000 do km 4+948. Droga zlokalizowana w powiecie parczewskim, w Gmina Dębowa Kłoda obręb ewidencyjny Makoszka na działkach nr: 221, 216, 215, 210, 209, 204, 203, 265, 272, 271, 277, 276, 282, 290. Droga leśna stanowiąca dojazd pożarowy nr 2 Bielińska w stanie istniejącym posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną materiałem kamiennym (pospółką) stabilizowaną mechanicznie. Wody opadowe są odprowadzane powierzchniowo w kierunkach naturalnego spływu poza koronę z możliwością jej rozsączania na terenach zielonych należących do zarządcy drogi. Ze względu na stan techniczny nawierzchni w licznych nierównościach poprzecznych i podłużnych jezdni tworzą się zastoiska wodne. Remontowana droga posiadać będzie jezdnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szerokości 3,50 m, obustronne pobocza o szerokości 0,75 m, obustronne rowy odwadniające. W ramach realizacji zadania przewidziano wykonanie mijanek i zjazdów. Zadanie obejmuje wykonanie prac z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. Remont drogi obejmuje między innymi: Wykonanie robót ziemnych Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Wykonanie poboczy z pospółki Wykonanie nawierzchni na zjazdach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 5. Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 6. Wymagania dotyczące robót: a. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami osób nadzorujących; b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ; c. użyte materiały powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 7. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:. 1) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21 ze zm.). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją. 9. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp., a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. 11. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi wynosi 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów w formie pisemnej o charakterze odpłatnym z podwykonawcami - zgodnie z art. 2 pkt 9b i art. 143b ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. 14. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w 2 etapach. Ustalenie etapów czasowych realizacji zamówienia nie oznacza podziału zamówienia na części. Szczegółowy zakres prac do wykonania w poszczególnych etapach zamówienia został określony w załączonych przedmiarach robót. Etap nr 1 obejmujący prace: a) Roboty przygotowawcze b) Wykonanie warstwy nawierzchni - jezdni c) Wykonanie mijanek i poszerzeń d) Wykonanie zjazdów e) Roboty wykończeniowe Etap nr 2 obejmujący prace: a) Roboty przygotowawcze b) Wykonanie warstwy nawierzchni - jezdni c) Wykonanie mijanek i poszerzeń d) Wykonanie zjazdów e) Roboty wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach