Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg
- Adres: 43150 Bieruń, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
- Data zamieszczenia: 2017-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
Rynek 14
43150 Bieruń, woj. śląskie
tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
REGON: 27150489700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dojazdu do garaży przy ul. Granitowej – etap III realizowany w ramach zamówienia pn.: "Droga do garaży ul. Granitowa". - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45233140-2 Roboty drogowe kody pomocnicze: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Remont dojazdu do garaży przy ul. Granitowej – etap III realizowany w ramach zamówienia pn.: „Droga do garaży ul. Granitowa”. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem lII etapu robót budowlanych związanych z remontem drogi dojazdowej do garaży przy ul. Granitowej w Bieruniu o szerokości jezdni 8,0 m wraz z dojazdami do garaży, chodnikiem oraz infrastrukturą, tj.: kanalizacją deszczową oraz zabezpieczeniem istniejących sieci: wodociągowej, elektroenergetycznej. Obszar inwestycji znajduje się w zasięgu wpływów aktualnej eksploatacji górniczej. A) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty geodezyjne, w tym inwentaryzację istniejącego terenu w planie i w profilu. 2. Roboty drogowe – przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: Wykonawca przed przystąpieniem do robót wykona ręczne przekopy kontrolne celem dokładnego zlokalizowania uzbrojenia. jezdnia z mieszanki mineralno-asfaltowej – pow. 994,0 m², chodnik z kostki betonowej gr. 8 cm – pow. 330,0 m², dojazdy do garaży z kostki betonowej gr. 8 cm – pow. 136,0 m², elementy ulic: krawężniki betonowe – dł. 372,0 m, umocnienia skarp płytami ażurowymi – dł. 54,0 m, rury ochronne PE - średnica nominalna fi 58 – dł. 130,0 m, regulacje urządzeń istniejących. 3. Kanalizacja deszczowa: rura kanalizacyjna DN315 PVC-U kl"S" SN8 SDR34 z wydłużonym kielichem – dł. 25,0 m, rura kanalizacyjna DN250 PVC-U kl"S" SN8 SDR34 z wydłużonym kielichem – dł. 750,0 m, rura kanalizacyjna DN200 PVC-U kl"S" SN8 SDR34 z wydłużonym kielichem – dł. 19,0 m, studnia żelbetowa DN1200 – 5 szt., wpust uliczny betonowy DN 500 – 5 szt. 4. Zieleń. 5. Dokumentacja powykonawcza (zgodnie z § 11 ust. 5 i 6 umowy). B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SOPZ: 1. Dokumentacja projektowa, w tym: - projekt budowlany i projekt wykonawczy branży drogowej, - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentacja fotograficzna. 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 3. Przedmiary robót. C) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: wykonanie robót bitumicznych. 4. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 5. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja kanalizacji deszczowej w Szkole Podstawowej nr 25 w Bielsku-Białej przy ul. Pocztowej 28 a wraz z przebudową dziedzińca.
Dodano: 2023-12-21 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-10-06 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-08-02 - Remont i malowanie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gajowej 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i admi. przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o.
Dodano: 2023-06-30 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-29 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-12 - Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem
Dodano: 2023-05-31 - Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w 2023 r.
Dodano: 2023-05-26 - Budowa odcinka wodociągu w ul. Granicznej w m. Draliny
Dodano: 2023-05-19