Przetargi.pl
Remont dojazdów pożarowych: nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-021 Daleszyce, ul. Zakościele 7A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
    ul. Zakościele 7A 7A
    26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
    REGON: 26012400200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dojazdów pożarowych: nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi pożarowej nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz drogi pożarowej nr 3 w leśnictwie Sieraków. Drogi położone są na działkach o nr ewid.: 1173, 1180, 1181, 1186, 1188, 1189 w Obrębie 0011 Niwy Daleszyckie oraz na działkach o nr ewid.: 368 (droga powiatowa nr 0337T), 466, 467, 468, 469, 470, 472, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 526, 527, 528, 529, 531, 533, 535 w Obrębie 0003 Cisów, gmina Daleszyce. 3.3 Remont drogi obejmuje odcinek o łącznej długości 6,9 km, w ramach zadania przewidziano: odziarnienie istniejącej nawierzchni, ścięcie poboczy, uzupełnienie nasypów w miejscach osunięcia się skarp i poboczy gruntowych, oczyszczenie i profilowanie rowów, odmulenie rowów, odmulenie przepustów. Istniejący stan zagospodarowanie terenu - drogi pożarowe nr 2 i nr 3: drogi leśne o nawierzchni tłuczniowej, okopane rowami, szerokość jezdni zmienna, wynosi ok. 3,5 m, w nawierzchni występują liczne wyboje i koleiny, spadki poprzeczne nieregularne, pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, porośnięte roślinnością i utrudniające prawidłowe odprowadzanie wody z nawierzchni, rowy częściowo porośnięte roślinnością i odcinkami zamulone, kilka przepustów pod zjazdami zamulonych i niedrożnych. Długość dróg wynosi: a) droga pożarowa nr 3 - 1 993,10 m, b) droga pożarowa nr 2 - 4 910,10 m. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki, stanowiące uproszczoną dokumentację projektową, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót (materiał pomocniczy), które opisują standard jakości wykonania przedmiotu zamówienia oraz właściwości wyrobów budowlanych: Załącznik nr 10 do SIWZ - Uproszczona dokumentacja projektowa, Załącznika nr 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót , Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót (materiał pomocniczy). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:protokolarne przejęcie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, sporządzenie przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wykrytych ewentualnych wadach w dokumentacji projektowej, realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa i warunkami techniczno-budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami oraz obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi, prowadzenie dokumentacji budowy, uzgadnianie wszelkich szczegółów wykonywanej pracy niewyjaśnionych w uproszczonej dokumentacji projektowej z przedstawicielem Zamawiającego, Inspektorem nadzoru, a gdy zajdzie potrzeba również z projektantem, zapewnienie prowadzenia robót zgodnie z prawem budowlanym i pod nadzorem kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia, wejście na teren budowy i rozpoczęcie prac w terminie określonym w umowie, zorganizowanie, zagospodarowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych, zapewnienie zakupów i dostaw materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nieupoważnionym, utrzymanie czystości i bezpieczeństwa na drogach, dojazdach oraz placu budowy, koordynacji prowadzonych przez podwykonawców robót, zapewnienie Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym przez niego dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową są wykonywane, zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej dla potrzeb realizowanych prac, terminowe usuwanie wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów, a także w okresie rękojmi i gwarancji, przestrzeganie przepisów i wymogów bhp przez czas przebywania na terenie budowy, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy, przekazanie po zakończeniu realizacji robót budowlanych Inspektorowi Nadzoru kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz w wymaganymi badaniami, świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, protokołami prób i sprawdzeń itp.) odbieranych prac z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji, uczestniczenie w czynnościach odbioru i usunięcie ewentualnych stwierdzonych wad i usterek, uporządkowanie terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca udzieli minimum 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu odbioru oraz rękojmi za wady na okres minimum równy udzielonej gwarancji. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca zgodnie z zapisami SIWZ (szczególnie celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryteriów oceny ofert) udzieli gwarancji na okres dłuższy jak 18 miesięcy to także udziela rękojmi za wady na taki samo okres jak okres udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank: BGŻ S.A. o.Kielce Nr rachunku: 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania pn.: Remont dojazdów pożarowych: nr 2 w leśnictwie Sieraków i Włochy oraz nr 3 w leśnictwie Sieraków (SA.270.1.20.2015). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w postaci nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego, tj. w Nadleśnictwie Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, przed upływem terminu składania ofert. Z treści wadium powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach