Przetargi.pl
REMONT DMUCHAW SPOMAX DR260T

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257235 , fax. 032 3257285
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 3257235, fax. 032 3257285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DMUCHAW SPOMAX DR260T
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 3 szt. Dmuchaw Spomax DR260T dla potrzeb Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej. Zakres remontu określa załącznik nr 1A. Ostateczny zakres remontu zostanie wskazany przez Zamawiającego na warunkach określonych w § 2 wzoru umowy do SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia: Remont dmuchaw zostanie wykonany u Wykonawcy, natomiast montaż dmuchaw na terenie Oczyszczalni Ścieków w Tychach Urbanowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505313009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, dokonywane będą w PLN. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu usługi do wykonania, w stosunku do oferty Wykonawcy, a wynagrodzenie zostanie wówczas obliczone w oparciu o stawkę jednostkową kompletu, wymienioną w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac oraz wymienionych części. 8. W przypadku, o którym mowa w pkt.7 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. 9. Wyszególniony w załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zakres prac, będący przedmiotem niniejszego zamówienia, należy traktować jako przybliżony, z uwagi na jego zmienność po dokonaniu przeglądu. B. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU. 1. Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1-2 u.P.z.p 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Prezesa RCGW S.A., poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 i 1A. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 u.p.z.p- załącznik nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1-2 u.p.z.p. - załącznik nr 3. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 4 5. Upoważnienie dla osoby-osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 5. 6. Wykaz minimum trzech wykonanych usług remontowych sprężarek z wirującymi tłokami o wartości co najmniej 6 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie- załącznik nr 6. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz robót, usług, dostaw, które mają zostać zlecone podwykonawcom - załącznik nr 7. 10. Wzór umowy - parafowany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 8. 11. Dowód wniesienia wadium UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem oraz podpis i pieczątkę imienną. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 u.p.z.p. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć pkt 3 załącznika nr 1, które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach