Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2015-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dla odnowienia klasy PRS jednostki pływającej HYDROGRAF - 7 Urzędu Morskiego w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem jest usługa polegająca na wykonaniu remontu jednostki pływającej Hydrograf-7 dla odnowienia klasy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - Dokowanie jednostki, pomiary poszycia piaskowanie, malowanie części podwodnej i nawodnej kadłuba, wymiana grodzi wodoszczelnej dziobowej, przegląd urządzenia sterowego, przegląd i naprawa armatury dennej, poweryfikacyjna wymiana poszycia, przegląd i pomiary łańcucha kotwicznego, przegląd i czyszczenie zbiorników kadłubowych wymiana rufowego polera cumowniczego, częściowa wymiana pokładu drewnianego - Przegląd i naprawa wału napędowego, oględziny i ewentualna naprawa śruby napędowej, remont sprzęgła pompy hydraulicznej żurawia i kabestanu, naprawa systemu wydechowego wykonanie megatestu wraz z dostarczeniem kart pomiarów, usunięcie niskich stanów izolacji. 3. Czas wykonania remontu: do 30 dni roboczych od daty podpisania umowy. Planowane przekazanie jednostki do remontu ok. 10.08.2015r. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także utylizację odpadów szkodliwych dla środowiska naturalnego. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy wszystkie niezbędne materiały i części oraz gotowe produkty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkiej dokumentacji w języku polskim takiej jak: DTR, instrukcje obsługi, schematy, karty legalizacji i atesty dla dostarczonych i nowo montowanych urządzeń, materiałów, części oraz całych systemów. 7. Miejsce wykonania usługi: u Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją remontową seria 100 i seria 200, która stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy (część II SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 7 projektu Umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502410007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną