Przetargi.pl
Remont dla odnowienia klasy 6 sztuk stalowych pontonów dystansowych stanowiących własność Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A."

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dla odnowienia klasy 6 sztuk stalowych pontonów dystansowych stanowiących własność Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: A. dla remontu pontonów dystansowych PN-ZP GDY-1, PN-ZP GDY-3, PN-ZP GDY-4 i PN-ZP GDY-8: 1) transport pontonu dystansowego do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, w którym prowadzone będą roboty remontowe, wystawienie pontonu dystansowego z basenu na nabrzeże. Dokowanie pontonu do czasu zakończenia wszystkich niezbędnych robót przez Wykonawcę; 2) remont części nadwodnej i podwodnej kadłuba wraz z polerami i listwą przeciwślizgową o łącznej powierzchni 230 m2 w zakresie: a) przygotowania kadłuba pontonu do oględzin PRS (usunięcie porostów z poszycia kadłuba, otwarcie włazów do komór wewnętrznych), b) wykonania pomiarów grubości poszycia i konstrukcji kadłuba w ilości 500 punktów wraz z opracowaniem sprawozdania, w którym przedstawione zostaną wyniki pomiarów, c) wymiany 1000 kg poszycia oraz konstrukcji kadłuba z wykonaniem połączeń spawanych, d) prostowania poszycia i konstrukcji kadłuba na powierzchni 2 m2, e) wycięcia popękanych spoin i wykonania nowego połączenia spawanego na długości 20 mb, f) napawania i szlifowania miejscowych wżerów korozyjnych na powierzchni 1 m2, g) badania 40 mb spoin metodą ultradźwiękową UT po wymianie elementów poszycia i konstrukcji kadłuba, h) czyszczenia strumieniowo - ściernego całego zewnętrznego poszycia pontonu do klasy Sa 2,5, i) wymiany 12 szt. anod cynkowych typ K4-1, j) wymiany 14 szt. odbijaczy z opon staroużytecznych (wraz z liną stalową i zaciskami), k) malowania całej konstrukcji pontonu (w tym kadłub, polery, listwa przeciwślizgowa, nazwa) niżej wyszczególnionym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: - podwodna część kadłuba: HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 – grubość powłoki (DFT) 150 µm, HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 – grubość powłoki (DFT) 150 µm, - nadwodna część kadłuba: HEMPADUR Zinc 15360, kolor 19830 – grubość powłoki (DFT) 50 µm, HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 – grubość powłoki (DFT) 200 µm, HEMPATHANE TopCoat 55210, kolor 19990 – grubość powłoki (DFT) 50 µm; 3) remont komór wewnętrznych pontonu w ilości 6 szt. wraz z usztywnieniami o łącznej powierzchni całkowitej ok. 486 m2 w zakresie: a) otwarcia i zamknięcia włazów komór wewnętrznych pontonu w ilości 6 szt. po wykonanym remoncie., z wymianą uszczelek oraz uszkodzonych śrub mocujących pokrywy włazów, b) wybrania wody oraz osadów, c) czyszczenia strumieniowo - ściernego do klasy Sa 2,5, d) malowania komór wewnętrznych pontonu niżej wyszczególnionym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 150 µm, HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 - grubość powłoki (DFT) 150 µm; 4) wykonanie prób szczelności poszycia kadłuba pontonu po zakończonym remoncie jednostki (sposób przeprowadzenia próby określi PRS). Wyniki prób należy odnotować w protokole z przeprowadzonych badań; 5) wodowanie i transport pontonu dystansowego do Nabrzeża Indyjskiego na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. po zakończonym remoncie dla odnowienia klasy pontonu; 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wymienione fragmenty poszycia kadłuba i konstrukcji pontonu (rozwinięcie poszycia kadłuba z uwidocznieniem wymienionych elementów poszycia kadłuba wraz z usztywnieniami oraz określeniem rodzaju i ilości wbudowanej stali) w 3 (słownie: trzech) egzemplarzach. Dokumentację Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i z PRS; B. dla remontu pontonów dystansowych PN-ZP GDY-17 i PN-ZP GDY-19: 1) transport pontonu dystansowego do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, w którym prowadzone będą roboty remontowe, wystawienie pontonu dystansowego z basenu na nabrzeże. Dokowanie pontonu do czasu zakończenia wszystkich niezbędnych robót przez Wykonawcę; 2) remont części nadwodnej i podwodnej kadłuba wraz z polerami i listwą przeciwślizgową o łącznej powierzchni 385 m2 w zakresie : a) przygotowania kadłuba pontonu do oględzin PRS (usunięcie porostów z poszycia kadłuba, otwarcie włazów do komór wewnętrznych), b) wykonania pomiarów grubości poszycia i konstrukcji kadłuba w ilości 500 punktów wraz z opracowaniem sprawozdania, w którym przedstawione zostaną wyniki pomiarów, c) wymiany 1000 kg poszycia oraz konstrukcji kadłuba z wykonaniem połączeń spawanych, d) prostowania poszycia i konstrukcji kadłuba na powierzchni 2 m2, e) wycięcia popękanych spoin i wykonania nowego połączenia spawanego na długości 20 mb, f) napawania i szlifowania miejscowych wżerów korozyjnych na powierzchni 1 m2, g) badania 40 mb spoin metodą ultradźwiękowa UT po wymianie elementów poszycia i konstrukcji kadłuba, h) czyszczenia strumieniowo - ściernego zewnętrznego poszycia pontonu do klasy Sa 2,5, i) wymiany 14 szt. anod cynkowych typ K4-1, j) wymiany 20 szt. odbijaczy z opon staroużytecznych (wraz z liną stalową i zaciskami), k) malowania konstrukcji pontonu (w tym kadłub, polery, listwa przeciwślizgowa, nazwa) niżej wyszczególnionym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: - podwodna część kadłuba : HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 – grubość powłoki (DFT) 150 µm HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 – grubość powłoki (DFT) 150 µm - nadwodna część kadłuba : HEMPADUR Zinc 15360, kolor 19830 – grubość powłoki (DFT) 50 µm HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 – grubość powłoki (DFT) 200 µm HEMPATHANE TopCoat 55210, kolor 19990 – grubość powłoki (DFT) 50 µm. 3) remont komór wewnętrznych pontonu w ilości 9 szt. wraz z usztywnieniami o łącznej powierzchni całkowitej 814 m2 w zakresie : a) otwarcia i zamknięcia włazów komór wewnętrznych pontonu w ilości 9 szt. po wykonanym remoncie, z wymianą uszczelek oraz uszkodzonych śrub mocujących pokrywy włazów, b) wybrania wody oraz osadów, c) czyszczenia strumieniowo - ściernego do klasy Sa 2,5, d) malowania komór wewnętrznych pontonu następującym zestawem farb lub równoważnym zestawem farb innych producentów, przeznaczonych do ochrony antykorozyjnej konstrukcji stalowych w silnie korozyjnym środowisku wody morskiej: HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 50630 - grubość powłoki (DFT) 150 µm HEMPADUR QUATTRO 17634, kolor 22090 - grubość powłoki (DFT) 150 µm e) wykonania prób szczelności poszycia kadłuba pontonu po zakończonym remoncie jednostki (sposób przeprowadzenia próby określi PRS). Wyniki prób należy odnotować w protokole z przeprowadzonych badań.; f) wodowanie i transport pontonu dystansowego do Nabrzeża Indyjskiego na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. po zakończonym remoncie dla odnowienia klasy pontonu.; g) opracowanie dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wymienione fragmenty poszycia kadłuba i konstrukcji pontonu (rozwinięcie poszycia kadłuba z uwidocznieniem wymienionych elementów poszycia kadłuba wraz z usztywnieniami oraz określeniem rodzaju i ilości wbudowanej stali) w 3 egz. Dokumentację Wykonawca uzgodni z Polskim Rejestrem Statków S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie tego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. złożył oświadczenie, iż przed podpisaniem umowy będzie posiadać aktualne uznanie PRS w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1) FORMULARZA OFERTY, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, w którym Wykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) oświadczenie, zawarte w części III. pkt. 11) FORMULARZA OFERTY, potwierdzające, iż Wykonawca, a w przypadku korzystania z pomocy Podwykonawców, także Podwykonawcy dostarczą Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie uznania PRS, w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) robót zgodnie z warunkiem określonym w Rozdz. VII., ust. 4, pkt. 2) SIWZ wraz z podaniem Zamawiających, zakresu wykonanych pod nadzorem PRS robót, nazwy i wielkości remontowanych, budowanych lub modernizowanych jednostek pływających, daty i miejsca ich wykonania. Treść wymaganego wykazu robót Zamawiający przekazuje na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, mogą być w szczególności referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane; 5) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej zabezpieczającej warunki niniejszego zamówienia wraz z potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy dowodem jej opłacenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną