Przetargi.pl
Remont daszków bocznych na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont daszków bocznych na obiekcie przy ul. Dąbrowskiego 113 w Chorzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje:Roboty dekarsko-blacharskie : -Wymiana obróbek blacharskich, blacha w kolorze niebieskim -Wyprofilowanie kosza ściekowego blachą ocynkowaną -Wymiana blaszanego wpustu dachowego z osłoną przeciw liściom -Uszczelnienie połączenia muru z obróbkami blacharskimi masą silikonową -Izolacja szczeliny dylatacji taśmą PCW 0 zabetonowaną -Ocieplenie dachu z płyt trapezowych T-50 pianką poliuretanową średniej grubości 6 cm, np. typu technologii TERMOPIAN lub równorzędnej z przygotowaniem podłoża oraz pomalowaniem preparatem przeciw słonecznym np. typu IZOLBEST lub równorzędnym. W przypadku wskazanych w dokumentacji nazw urządzeń i materiałów dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem posiadania przez nie wszystkich wymaganych dopuszczeń i atestów oraz osiągania parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od tych ujętych w dokumentacji. Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg dokumentacji. Dokładny Zakres robót do wykonania pokazany jest w przedmiarze na podstawie którego należy opracować kosztorys ofertowy. Kolejność pozycji kosztorysowych musi byś zgodna z kolejnością przedmiaru robót. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz ich zgodność z dokumentacją. Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej 60 miesięczną gwarancją. Łączną kwotę netto i brutto wynikającą z Państwa kosztorysu ofertowego należy wpisać w załączony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie 45 dni od dnia przekazania frontu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452614101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku wyklucza z postępowania. Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy dołączą do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie ocieplenia pokryć dachowych pianką poliuretanową np. typu technologii TERMOPIAN lub równorzędnej oraz wartość zadania nie mniejsza niż 50.000,-zł brutto. Wzór - załącznik nr 4 do siwz. Celem potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy dołączą do oferty wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz ze wskazaniem zakresu ich czynności w realizacji niniejszego zamówienia, tj. funkcji kierownika budowy i kierowników robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności: -1 osoba o specjalności konstrukcyjno- budowlanej, zał. nr 5 do siwz 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz warunków przedmiotowych Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz celem potwierdzenia, że przedmiot oferty spełnia wymagania techniczne, technologiczne, jakościowe i użytkowe narzucone przedmiotowi zamówienia, a także tego, że Wykonawca jest zdolny wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami, jakim podlega sposób wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą niżej wymienione dokumenty. 6.1 Celem potwierdzenia spełniania wszystkich warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tych warunków o treści odpowiadającej treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór - załącznik nr 1 do siwz. 6.2 Celem potwierdzenia spełniania warunku posiadania ustawowych uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 Celem udowodnienia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, Wykonawcy dołączą do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, dołączają do oferty: - dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - zaświadczenia, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu z terminem wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je: - dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że Wykonawca nie jest w stanie likwidacji, że nie ogłoszono jego upadłości, że nie podlega zakazowi ubiegania się o zamówienie, a osoby go reprezentujące lub on sam nie są ukarani za czyny wymienione w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy Pzp, sporządzonym w terminie do 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - oraz dokumentem zawierającym oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, sporządzonym w terminie do 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy dołączą do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie ocieplenia pokryć dachowych pianką poliuretanową np. typu technologii TERMOPIAN lub równorzędnej oraz wartość zadania nie mniejsza niż 50.000,-zł brutto. Wzór - załącznik nr 4 do siwz. 6.5 Celem potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy dołączą do oferty wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz ze wskazaniem zakresu ich czynności w realizacji niniejszego zamówienia, tj. funkcji kierownika budowy i kierowników robót w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w specjalności: -1 osoba o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zał. nr 5 do siwz. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania. 3) Każdy z Wykonawców występujących łącznie jest obowiązany złożyć indywidualnie dokumenty wymienione w poz.6.1, 6.2 i 6.3 niniejszej specyfikacji. Pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 4) Zamawiający oceni spełnianie poszczególnych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę w następujący sposób: - niespełnienie warunku w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z Wykonawców wyklucza wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę; - spełnienie warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, uprawnień i kwalifikacji osób przewidzianych do realizacji zamówienia będą oceniane łącznie; UWAGA! Wykonawca może skorzystać z usług podwykonawców. Zakres rzeczowy jaki Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom należy wykazać w zał. nr 6 do SIWZ z wyszczególnieniem zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców i kwotą należną podwykonawcy oraz ewentualnym wskazaniem nazw, adresów firm proponowanych podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach