Przetargi.pl
Remont dachu, zadaszeń i kominów w Szkole Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a

Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg

  • Adres: 40-467 Katowice, ul. Przyjazna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 351 20 70, , fax. 0-32 351 20 78
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi
    ul. Przyjazna 29
    40-467 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 351 20 70, , fax. 0-32 351 20 78
    REGON: 94614800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu, zadaszeń i kominów w Szkole Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachu i kominów w budynku Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a w obrębie kompleksu „D" (segment 5,6,7,8,9,10,11) i kompleksu „G" (segment 1,2,3,4). Zadanie polega na demontażu istniejącego pokrycia dachów z dachówki oraz papy termozgrzewalnej wraz z wymianą ołacenia oraz wymianą foli paroprzepuszczalnej, montażu istniejącej dachówki (przyjęto 20% nowej dachówki) i wykonaniu pokrycia dachu papą termozgrzewalną. Łączna powierzchnia dachu do remontu 1 814,60 m2. Należy ponadto wykonać nowe obróbki blacharskie, wpusty, rynny i rury spustowe, rozebrać i odbudować kominy wolnostojące zgodnie z projektem. Zadanie obejmuje również: wymianę kołnierzy uszczelniających okna dachowe, wymianę zadaszenia z poliwęglanu oraz wymianę instalacji odgromowej. Zadanie zakończyć należy przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji odbiorowej. Budynek nie jest objęty ochroną konserwatorską. Budynek szkoły leży na terenie: "Giszowiec osiedle - fragment osiedla robotniczego - część wschodnia" pisanym do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego pod numerem A/1348/87 z dnia 23.06.1987. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Zakres robót budowlanych: • rozbiórka pokrycia z dachówki, • rozbiórka folii paroprzepuszczalnej, • oczyszczenie dachówek i gąsiorów; • demontaż obróbek blacharskich, • demontaż rynien i rur spustowych, • rozbiórka ołacenia dachu, • demontaż rury wywiewnej blaszanej, • demontaż koszy na rurach spustowych, • rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych, • demontaż wentylatorów promieniowych, • rozbiórka kominów wolnostojących, • wyjęcie okien dachowych, • uzupełnienie rozebranych kominów z kształtek klinkierowych, • wykonanie impregnacji okładzin ceramicznych, klinkierowych, • krycie papą termozgrzewalną na podłożu betonowym, • montaż folii paroprzepuszczalnej, • montaż ołacenia dachu, • osadzenie istniejących okien dachowych wraz z montażem nowych kołnierzy uszczelniających, • montaż dachówki, • montaż gąsiorów, • montaż obróbki blacharskiej, • montaż rynien, • montaż rur spustowych, • montaż zbiorniczków przy rynnach, • osadzenie wpustów dachowych z kołpakiem, • montaż wentylatorów promieniowych, • demontaż płyt poliwęglanowych, • montaż płyt poliwęglanowych, • wykonanie powłoki ochronnej z masy bitumicznej, • czyszczenie konstrukcji stalowej, • malowanie konstrukcji stalowej farbą przeciwkorozyjną, • malowanie rur wodociągowych i gazowych farbą olejną, • wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. b) Zakres robót elektrycznych: • wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, • wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Visart W.Fedorów, A. Hepek sp.j., ul. 3-go Maja 18, 40-096 Katowice, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Niniejsze zamówienie jest I etapem realizowania zadania opisanego w dokumentacji projektowej, dlatego przy wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy powinni się kierować zakresem robót zawartym w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/444/2019”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Pełnomocnika Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Pełnomocnik Zamawiającego przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej, opisanej kopercie, w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego (CUW), w kancelarii, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, była dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach