Gmina Duszniki ogłasza przetarg
- Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48612919075
- Data zamieszczenia: 2024-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
Sportowa 1
64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
tel. +48612919075
REGON: 631258365 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu z wymianą elementów konstrukcyjnych więźby dachowej na budynku Centrum Animacji Kultury w Dusznikach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
IV. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont dachu z wymianą elementów konstrukcyjnych więźby dachowej na budynku Centrum Animacji Kultury w Dusznikach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja budynków znajdujących się na terenie Parku dworskiego w Dusznikach”, finansowanego przy wykorzystaniu środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19. Przedmiotowy budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych z częściowym podpiwniczeniem i częściowym poddaszem zlokalizowany jest na działce nr ewid. 597, położonej przy ul. Jana Pawła II 8 w Dusznikach. Przedmiot zamówienia, polegający na wykonaniu kompleksowego remontu dachu o konstrukcji drewnianej pokrytego dachówką ceramiczną, polega na wykonaniu następujących prac: prace zabezpieczające i rozbiórkowe; przemurowanie kominów zgodnie z układem istniejącym; wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej; wykonanie deskowania połaci dachowej; papowanie połaci dachowej (dla pokrycia z dachówki ceramicznej); wykonanie pokrycia połaci dachowej na dachu o spadku 20o ; wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania; pokrycie dachu nową dachówką karpiówką układaną w koronkę; wykonanie wyłazów dachowych, ław i stopni kominiarskich; wykonanie pokrycia połaci zadaszenia nad wejściem do piwnicy (prawa strona budynku); wymiana polepy na poddaszu oraz wykonanie deskowania nad wyższą częścią; uzupełnienie uszkodzonych fragmentów ścian zewnętrznych po demontażu skrajnych dachówek; przełożenie istniejącej instalacji teletechnicznej; wykonanie prac z branży instalacyjno-elektrycznej, w tym wykonanie instalacji odgromowej; demontaż i renowacja masztu na szczycie budynku; wyposażenie pomieszczenia strychu w zakresie PPOŻ oraz wykonanie prac porządkowych.Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej „STWiORB”), które to dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ – podzielony na następujące foldery: I. PB – Projekt techniczny remontu dachu (w tym branża budowlana, instalacyjno-elektryczna); II. PB – Projekt architektoniczno-budowlany remontu dachu; III. Przedmiar robót wraz z zestawieniem drewna; IV. STWiORB. 2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami prawa budowlanego (w tym pozwolenie konserwatorskie), prawa ochrony środowiska oraz na ustalonych umową warunkach.3. Przedmiot zamówienia objęty jest pozwoleniem Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 102/2022/A z dnia 09 marca 2022 r. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.4. Do przedmiotu zamówienia należy doliczyć koszty: robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych; zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy; wywozu materiałów z rozbiórki i opłat wysypiskowych; sporządzenia dokumentacji powykonawczej; udziału osób pełniących indywidulane funkcje w budownictwie, tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy; sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; koszty związane z odbiorem wykonanych robót i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wypełnienia warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę powinna obejmować wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały.Uwaga !Zamawiający będzie wymagała od Wykonawcy wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym czasowej organizacji ruchu i wydzielenia stref budowy, wraz z zastosowaniem niezbędnego zabezpieczenia i oznakowania na czas wykonywania robót (m. in. siatki zabezpieczające na rusztowania, wygrodzenia, taśmy zabezpieczające, znaki i tablice informacyjne). Budynek obecnie jest wykorzystywany jako obiekt użyteczności publicznej (pomieszczenia Poczty Polskiej, Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury), który będzie czynny w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wycenę robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia należy dokonać wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20).6. Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia przy stosowaniu dostaw, urządzeń, materiałów itp. Jako prototyp, seria próbna, lub jako produkcja jednostkowa. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie nowe urządzenia. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi.7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, przed wbudowaniem, zainstalowaniem, użyciem kompletu atestów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na materiały i urządzenia wraz z ich zestawieniem oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez STWiORB lub przepisy prawa, w tym ustawę o wyrobach budowlanych. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do stosowania materiałów zatwierdzonych przez Nadzór ze strony Zamawiającego, zgodnie z przepisami prowadzenia dokumentacji budowlanej i dokumentowania w niej wszystkich inspekcji odpowiednich władz. Dokumenty te muszą być w każdej chwili dostępne, na placu budowy, do wglądu Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych. Wgląd ten nie zwalnia Wykonawcy z jego odpowiedzialności i nie oznacza akceptacji znajdujących się tam wpisów. 8. Wszystkie nazwy własne materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez Wykonawcę, użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane jako minimalne parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz wymagany standard. Dopuszcza się zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SWZ i jej załącznikach. 9. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, tym samym Wykonawca może przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, pozwalające stwierdzić, że są one równoważne. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów lub rozwiązań, Zamawiający rozumie przez to, że w ofercie ujęto materiały i rozwiązania opisane w SWZ i jej załącznikach przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa małej architektury – utworzenie psiego parku”
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa ulicy Wiśniowej w Sędzinku
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko - ORLIK 2012” przy ul. Ogrodowej 3 w Osiecznej
Dodano: 2024-07-18 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12