Przetargi.pl
Remont dachu z dachówki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr3 w Żaganiu

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Szkolna 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 477 67 77 , fax. 68 477 67 77
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II
    ul. Szkolna 42 42
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 477 67 77, fax. 68 477 67 77
    REGON: 97067574100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolatrzy.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu z dachówki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr3 w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest REMONT DACHU Z DACHÓWKI W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR3 W ŻAGANIU Zakres prac- ROBOTY DEKARSKIE, W TYM- wymiana zniszczonych dachówek ceramicznych na nowe pokrycie-389,55 m2 wymiana zniszczonych obróbek blacharskich-36,38 m2wymiana rynien dachowych -44,52 m2,wymiana rur spustowych-44,40 m. b.,naprawa kominów murowanych z cegły pełnej,wymiana instalacji odgromowej- 72,4 m. b. ,wymiana uszkodzonych elementów drewnianych dachu ( końcówki krokwi, poziomowanie krokwi)-338,2 m2, uzupełnienie pokrycia z papy na łączeniu z dachem dachówkowym- 27,60 m2 ,wykonanie ocieplenia stropów wełną mineralną-60 m2, montaż okien włazowych -dachowych- szt. 4, wymiana łat dachowych wraz z ułożeniem folii dachowej-389,55m2, montaż uziomów prętowych-30 m. b.1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej przez Pracownię Projektową -PROJEKTOWANIE I NADZORY BUDOWLANE-Krzysztof Jasiński 68-200 Żary, ul. Poznańska 25 m 5 2. Kosztorys ślepy - przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy.3.Kosztorys ślepy - przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót stanowi - Rozdział II specyfikacji -załączniki 4.Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 42 w Żaganiu w godzinach od 9.00 - 14.005.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.6.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. Pominiecie jakiejkolwiek pozycji z kosztorysu ofertowego przy wycenie i nie ujęcie jej w cenie ofertowej nie może stanowić podstawy żądania dodatkowego wynagrodzenia z powyższego tytułu, a prace wymienienie w tej pozycji będą podlegały wykonaniu w ramach ceny ofertowej. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a)organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126, ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. Przekazanie placu budowy nastąpi zaraz po podpisaniu umowy. Odbioru robót dokonuje Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy i inspektora nadzoru w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru, iż prace zostały wykonane zgodnie z kontraktem i obiekt pozbawiony jest wszelkich wad, załączając jednocześnie do odbioru końcowego deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1.Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 2000,00 złotych -słownie: dwa tysiące zł, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następującychformach:a.pieniądzu;b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym;c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych;e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.;Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 25 lipca 2012r. do godz. 09:00 2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:a.nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;b.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;c.kwotę gwarancji lub poręczenia;d.termin ważności gwarancji lub poręczenia;e.zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.3.Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 1 terminu zostanie ono zdeponowane w sekretariacie szkoły w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Remont dachu z dachówki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr3 w Żaganiu 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 1terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Zachodni WBK Oddział Żagań 501090 2558 0000 0001 19380242 z dopiskiem Wadium -Remont dachu z dachówki w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr3 w Żaganiu 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7.Zamawiający zwraca wadium:a.wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy;b.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;c.niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 8.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;9.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach