Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 89-500 Tuchola, pl. Wolności 23
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 559 08 00 , fax. 0-52 559 08 01
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
pl. Wolności 23 23
89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 559 08 00, fax. 0-52 559 08 01
REGON: 09250659300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.tuchola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont dachu z dachówki karpiówki na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na tą samą dachówkę karpiówkę krytą w koronkę na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tucholi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie niżej wyszczególnionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie), 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaświadczenia składa każdy z podmiotów występujących wspólnie), 5) wykaz wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości około 100.000,00 zł. brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, listy polecające, opinie, itp.), 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, a w stosunku do kierownika budowy należy przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedstawionego przedmiaru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.tuchola.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w budynkach Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy oraz Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-15 - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie poszycia dachowego budynku G Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
Dodano: 2015-09-03 - Modernizacja pokrycia dachowego nad obiektem Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią
Dodano: 2015-08-31 - Remont dachu z wymianą pokrycia oraz remontem instalacji odgromowej i przebudowa wewnętrznej linii zasilającej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielkim Wełczu
Dodano: 2015-07-01 - Modernizacja dachu na budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Żninie wraz z dociepleniem.
Dodano: 2015-06-12 - Wymiana pokrycia świetlika w Hali Wystawowo-Targowej ul. Szosa Bydgoska 3 w Toruniu
Dodano: 2015-05-11 - Remont dachu budynku gimnazjum w Boniewie
Dodano: 2015-04-09 - Remont budynku, wymiana pokrycia dachowego i części konstrukcji oraz naprawa stropu w budynku wielorodzinnym w miejscowości Stępka nr 19 gmina Lubień Kujawski
Dodano: 2014-10-17 - Wymiana pokryć dachowych na budynku mieszkalnym i budynkach gospodarczych w osadzie przy ul. Ks. Semraua 52 w Osiu.
Dodano: 2014-08-13 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI DEKARSKIMI
Dodano: 2014-06-12