Przetargi.pl
Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Gmina Międzyrzecz, w imieniu własnym i Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp., na podstawie pełnomocnictwa udzielonego Burmistrzowi Międzyrzecza przez Prokuratora Okręgowego w Gorzowie Wlkp. do przygotowania i przeprowadzenia w imieniu i na rzecz Prokuratury Okręgowej, postępowania wspólnego o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej i Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13 ogłasza niniejszy przetarg nieograniczony. 1. Zakres inwestycji obejmuje realizację dwóch zadań: 1) ZADANIE NR 1 - remont dachu nad częścią Prokuratury Rejonowej: - Zdemontowanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych oraz podkonstrukcji na poddaszu w sposób umożliwiający swobodny dostęp do spodów krokwi żelbetowych oraz boków stalowej belki kalenicowej, zabezpieczenie podłóg, elementów instalacyjnych i elementów przewidzianych do ponownego montażu, - Wzmocnienie konstrukcji stalowej, - Wklejenie taśm kompozytowych od spodu elementów żelbetowych krokwi, - Odtworzenie elementów instalacyjnych i obudów z płyt gipsowo-kartonowych po wykonaniu wzmocnień, - Rozbiórka pokrycia z dachówki wraz z ołaceniem, obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi ( rynny i rury spustowe do odzysku), - Wykonanie nowego pokrycia dachówką cementową z zastosowaniem śniegołapów dachowych, płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, kominków wentylacyjnych - zgodnie z systemem producenta dachu, - Montaż rynien i rur spustowych z odzysku, - Rozebranie i ponowne wymurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej od wysokości 150cm pod płaszczyzną połaci dachowej, - Montaż okien połaciowych, wymiana wyłazu dachowego, - Impregnacja konstrukcji drewnianej lukarny, - Demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej z wykorzystaniem nowych materiałów, - Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania 2) ZADANIE NR 2 - remont dachu nad częścią Urzędu Miejskiego: - Rozbiórka pokrycia z dachówki wraz z ołaceniem, obróbkami blacharskimi, rynnami, rurami spustowymi (rury spustowe do odzysku), - Wykonanie nowego pokrycia dachówką cementową z zastosowaniem systemowych śniegołapów dachowych, płotków przeciwśniegowych, stopni i ław kominiarskich, kominków wentylacyjnych, - Montaż nowych rynien oraz rur spustowych z odzysku, - Rozebranie istniejących kominów ponad dachem i ponowne wymurowanie kominów z cegły klinkierowej pełnej. Kominy zaniżone, oznaczone jako 10A i 11A przemurować do wysokości istniejących kominów ponad dachem, - Montaż nowego wyłazu dachowego, - Impregnacja konstrukcji drewnianej lukarny, - Demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej z wykorzystaniem nowych materiałów, - Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania. 2. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez BEJNAR - Projektowanie i Realizacja Inwestycji w Gorzowie, pozwoleniem na budowę Nr 90/2013 z dnia 19.04.2013r. na Remont dachu wspólnego budynku Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu i Urzędu Miasta w Międzyrzeczu w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia. 3. Z uwagi na to, że realizacja robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót. 4. Materiały rozbiórkowe przewidziane do ponownego wbudowania (demontowana zabudowa poddasza z elementami instalacyjnymi, rynny i rury spustowe na Zadaniu 1, a na zadaniu 2 rury spustowe) należy ostrożnie zdemontować i odpowiednio zabezpieczyć, w taki sposób by nie uległy zniszczeniu. 5. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach, staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót, przestrzegania przepisów BHP, usunięcie materiałów rozbiórkowych i odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, koszty badań i sprawdzeń i inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach