Przetargi.pl
Remont dachu w Technikum Łączności przy Al. Stanów Zjednoczonych 24 w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
    ul. Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435509, , fax. 22 4435552
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl; nowy adres e-mail: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w Technikum Łączności przy Al. Stanów Zjednoczonych 24 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Technikum Łączności przy Al. Stanów Zjednoczonych 24 w Warszawie. Zakres robót i obowiązków został określony w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, w skład której wchodzą: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2.1.Roboty w zakresie rozbiórki 45110000-1. - rozebranie instalacji odgromowej (zdemontowanie zwodów poziomych, uchwytów, wsporników i złączy), - rozebranie betonowych czap kominowych, - skucie tynków na kominach i pomieszczeniu technicznym, - demontaż wierzchniej warstwy pokrycia papowego, - demontaż syropianu, - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko. - utylizacja materiałów z rozbiórki. 2.2.Roboty w zakresie wykonywania pokryć CPV 45260000-7. - montaż na dachu barierek BHP, - montaż pomostów roboczych, - wykonanie zbrojonych czap kominowych z bet. monolitycznego, - wykonanie izolacji bitumicznych z pokryciem papą czap kominowych, - naprawa papy podkładowej na betonie, - montaż styropapy na warstwie starej papy po naprawie, - krycie dachu papą samoprzylepną na osnowie z włókniny poliestrowej (ew. wzmocnionej włóknem szklanym) wierzchniego krycia, - obróbki kominów i innych elementów występujących na dachu, 2.3. CPV 45261300-7, CPV 45261320-3 obróbki blacharskie, CPV 45324000-4 roboty tynkarskie, CPV 45442100-8 roboty malarskie. - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej, - roboty tynkarskie i malarskie kominów i pomieszczenia technicznego, - obsadzenie kratek wentylacyjnych na kominach. - zabezpieczenie miejsc wykonywania robót. 2.4. Roboty elektryczne – CPV 45310000-3 instalacja odgromowa 2.4.1.Montaż instalacji odgromowej. - montaż zwodów poziomych na podstawie normy PN-EN 62305-3:2011. Do zwodów poziomych należy łączyć wszystkie elementy metalowe dachu (np. rynny, wywietrzaki), - wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, - zastosowanie elementów stalowych spełniających wymagania norm PN-HD 60364-4- 41:2017-09 oraz PN-EN 62305-3:2011, - przedstawienie wymaganych atestów. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót oraz STWiOR- załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, pracownika/ów bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty: rozbiórkowe oraz dekarskie., roboty murarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach