Przetargi.pl
remont dachu w Inspektoracie ZUS w Cieszynie ul. Bielska 29.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 825 27 15 , fax. 033 825 27 16
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
    ul. Krasińskiego 34 34
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 825 27 15, fax. 033 825 27 16
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont dachu w Inspektoracie ZUS w Cieszynie ul. Bielska 29.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac: ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kominów, gzymsów, attyk itp. z blachy nie nadającej się do użytku. Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - gont bitumiczny. Rozbiórka pokrycia na dachach betonowych - papa termozgrzewalna. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. WYKONANIE POKRYĆ DACHOWYCH I OBRÓBEK Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowe z wykonaniem warstwy gruntującej np. papy firmy ICOPAL (np. papa wierzchniego krycia zgrzewalna Polbit Extra Top 5,6 Szybki Profil, papa podkładowa aktywowana termicznie Termik Baza 2,5 Szybki Syntan SBS lub papa podkładowa Extradach Top 5,2 Szybki Profil SBS, warstwa gruntująca Siplast Primer Szybki Grunt SBS w miejscach styków z ścianą zastosowanie izoklina styropianowego) Wykonanie obróbek okien dachowych z papy termozgrzewalnej Wykonanie obróbek kominów oraz świetlików przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej z zabezpieczeniem krawędzi obróbek listwą Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - ściany szczytowe attyk, murków ogniowych itp. KŁADZENIE RYNIEN Ułożenie rynien z miedzi, półokrągłych o śr. 12 i 15 z wymianą 50% uchwytów do rynien. (wymiana odcinków uszkodzonych) ROBOTY TOWARZYSZĄCE I TYMCZASOWE Zabezpieczenie terenu robót poprzez oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed dostępem osób postronnych Demontaż i ponowny montaż po wykonaniu nowych obróbek blacharskich zabezpieczeń przeciw gołębiom na gzymsach i świetliku Montaż i demontaż rusztowania z uwzględnieniem opłat zajęcia chodnika na czas pracy rusztowania /opłaty i formalności w Urzędzie po stronie Wykonawcy/. Usuwanie na bieżąco z obiektu i wywiezienie materiałów z demontażu, utylizacja papy. Zabezpieczenie okien. Porządkowanie na bieżąco miejsca pracy i utrzymywanie czystości. Przy robotach demontażowych podejmowanie działań zabezpieczających obiekt przed możliwym zalaniem. Wszystkie materiały wskazane z nazwy należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów pod warunkiem, że oferowane materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych. Szczegółowy zakres prac zawierają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik do niniejszego wniosku. Wykonywanie robót - Przed podpisaniem umowy sporządzony zostanie harmonogram prac rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i podziałem na prace uciążliwe i nie uciążliwe dla Zamawiającego ponieważ wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac uciążliwych tj. rozbiórki, wiercenia, wykucia, zapylenia itp. w godzina pracy Zakładu, prace muszą być wykonywane po godzinach urzędowania tj. po godz. 15.00 lecz nie dłużej niż do godziny 21.00, w dni wolne w godzinach od 7.00 do 21.00. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia. Termin wykonania prac: 1. Rozpoczęcie: od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego. 2. Zakończenie: 56 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.454,00 zł ( słownie: trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt cztery złote 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach