Przetargi.pl
Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej w Łabuniu Wielkim

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2011-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej w Łabuniu Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W ramach przedmiotu zamówienia obejmującego roboty budowlane w budynku należy wykonać: a) rozbiórka dachówki b) rozbiórka instalacji odgromowej na dachu c) rozbiórka łacenia d) rozbiórka kominków wentylacyjnych e) przemurowanie, tynkowanie i malowanie kominów ponad dachem (sztuk 5) f) wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu (krokwie, płatwie około 85 m) g) demontaż i montaż masztu antenowego, oraz wiatrowskazu h) montaż foli PE wstępnego krycia i) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki powlekanej (blacha stalowa powlekana z rdzeniem gr. 0,50 mm o powłoce poliestrowej gr. 35 mikrometrów, długość modułu 350 mm, wys. profilu 30 mm, wys. przetłoczenia 15 mm) na dachu budynku Szkoły Podstawowej j) montaż nowych wyłazów dachowych (6 sztuk) k) montaż nowych kominków wentylacyjnych (9 sztuk) l) montaż nowej instalacji odgromowej na dachu, wykonanie uziomów w gruncie poprzez montaż bednarki ocynkowanej w obwodzie całego budynku na głębokości 0,5 m p.p.t., podłączenie wykonanego uziomu w gruncie do istniejących zwodów instalacji odgromowej, oraz badania elektryczne instalacji odgromowej m) montaż nowych ław kominiarskich i drabinek przy kominach (przy 5 kominach) n) montaż nowych płotków przeciwśniegowych o) wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej p) utylizacja materiałów rozbiórkowych Materiały stalowe pozyskane z demontażu np. instalacji odgromowej złożyć w miejscu wskazanym przez zarządcę obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, Przedmiar Robót - załącznik nr 9, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (w części dotyczącej przedmiotu zamówienia)- załącznik nr 10 oraz Projekt Budowlany (w części dotyczącej przedmiotu zamówienia) - załącznik nr 11 3. Zakres rzeczowy zadania określa SIWZ, natomiast projekt budowlany oraz przedmiar robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest uwzględnić wszystkie prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wymagany okres rękojmi za wady wykonanych robót wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, a na zainstalowane urządzenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta lub dostawcę od daty odbioru końcowego, ale nie krócej niż 24 miesiące. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w kosztorysie budowlanym, odpowiadającym zapisom SIWZ i przedmiarowi robót - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty cenowej kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelą wartości elementów. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w układzie otrzymanego przedmiaru robót. Uwaga: jeżeli zapisy projektu budowlanego i przedmiaru robót różnią się od siebie - przy sporządzaniu wyceny ofertowej należy kierować się zapisami SIWZ i przedmiaru robót, a projekt budowlany należy traktować jako pomocniczy, określający parametry wbudowywanych materiałów oraz opisujący technologie wykonania zadania. 6. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). 7. Zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy, celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612130
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Gryficach oddział Resko Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej w Łabuniu Wielkim 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach