Przetargi.pl
Remont dachu w budynku szkolnym w Mąchocicach Scholasterii oraz w Masłowie Pierwszym, z rozszerzeniem zadania w Masłowie o remont kominów i okien.

Zespół Obsługi Oświaty i Kultury w Masłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, Wola Kopcowa, ul. Świętkorzyska 86
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 3103062 , fax. 041 3103061
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury w Masłowie
    Wola Kopcowa, ul. Świętkorzyska 86 86
    26-001 Masłów
    tel. 041 3103062, fax. 041 3103061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w budynku szkolnym w Mąchocicach Scholasterii oraz w Masłowie Pierwszym, z rozszerzeniem zadania w Masłowie o remont kominów i okien.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wydzielonych w dwóch częściach: 1/ część I : Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej im. S. Żeromskiego w Machocicach Scholasterii. Remont polegający na czyszczeniu powierzchni 1750 m2 dachu; malowaniu dachu pędzlem; wymianie rynien oraz rur spustowych nie nadających się do użytku; wraz z wywozem gruzu. Zgodnie z przedmiarem robót określonym w załączeniu do SIWZ nr 6. 2/ część II: Remont dachu na budynku Zespołu Szkół w Masłowie wraz z remontem kominów oraz okien. Remont polegający na czyszczeniu dachu i malowaniu pędzlem powierzchni 1080 m2 ; remont rynien i rur spustowych; wraz z wywozem gruzu. Remont kominów w budynkach; wymiana przewodów instalacji odgromowej na dachach; obróbki blacharskie; wraz z wywozem gruzu. Remont okien w ilości 21 sztuk. Zgodnie z przedmiarem robót określonym w załącznikach do SIWZ nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: a) dla części pierwszej - w wysokości 1.500,00 zł. b) dla części drugiej - w wysokości 2.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy : Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 49 8493 0004 0000 0060 0747 0004 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na remont dachu w budynkach szkolnych w Masłowie i Mąchocicach Scholasterii. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a/ upłynie termin związania ofertą, b/ zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione będzie zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c/ Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b/ który został wykluczony z postępowania, c/ którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 5) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia, lub nie zaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty. 1. Dokumenty wymagane 1) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) Oświadczenie stosowne do art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2; 3) zaakceptowany bez zastrzeżeń projekt umowy - załącznik nr 3; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na remoncie lub budowie obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.; wartości realizowanego zamówienia; dat wykonania i odbiorców; z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych wymaganych do realizacji zadania, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7) dowód wniesienia wadium. 8) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 9) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.pl; www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach