Przetargi.pl
Remont dachu w budynku LO Zespołu Szkół, remont klatki schodowej oraz korytarzy w budynku LO Zespołu Szkół, malowanie dużej sali gimnastycznej

Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 312 034 , fax. 324 311 466
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół
    ul. 3 Maja 42
    44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
    tel. 324 312 034, fax. 324 311 466
    REGON: 27283987800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zscl.pl ; bip.zs.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w budynku LO Zespołu Szkół, remont klatki schodowej oraz korytarzy w budynku LO Zespołu Szkół, malowanie dużej sali gimnastycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w budynku LO, remont klatki schodowej oraz korytarzy w budynku LO, malowanie dużej sali gimnastycznej w Zespole Szkół przy ulicy 3 Maja 42 w Czerwionce-Leszczynach. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1 składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.: a) rozbiórkę istniejących 2 murowanych kominów ponad połacią dachu, 0,5mx0,5mx4m i 0,4x2,0x2,5m, b) odtworzenie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej z wykonaniem czapek kominowych i obróbek blacharskich z wykonaniem otworów bocznych wentylacyjnych, 0,52mx0,52mx2,5m i 0,38x2,06x2,5m, c) remont attyki murowanej szer. 5,0m polegający na przemurowaniu wątku ceglanego cegłą klinkierową i wymianie obróbki blacharskiej, d) wymiana rynien PCV szer. 150mm, na odcinku 2x4m, e) zamontowanie wyłazu dachowego w dachu pokrytym blachą dachówkpodobną, f) montaż 2 ław kominiarskich, g) montaż 12 stopni kominiarskich, h) rozbiórka drewnianych boazerii ściennych na korytarzach parteru, piętra i 2 klatkach schodowych do h=1,6m, i) uzupełnienie i wyrównanie tynków po zdjętej boazerii do h=1,7m, j) wykonanie lamperii w obszarach zdemontowanej boazerii do h=1,7m, k) demontaż drewnianych balustrad płycinowych na 2 klatkach schodowych, l) odtworzenie balustrad poprze zamontowanie balustrad ze stali nierdzewnej z ogranicznikami ześlizgu, m) wywóz gruzu, zeskładowanie i utylizacja na wysypisku śmieci, n) mycie i przygotowanie do malowania ścian wewnętrznych sali gimnastycznej - 630m2, o) malowanie ścian wewnętrznych sali gimnastycznej lamperią - 180m2, p) malowanie ścian wewnętrznych sali gimnastycznej farbą lateksową, zmywalną - 450m2, q) mycie i czyszczenie zabrudzonego sufitu łukowego z blachy trapezowej w sali gimnastycznej - 820m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej remontu dachu w budynku LO, remontu klatki schodowej oraz korytarzy w budynku LO, malowania dużej sali gimnastycznej w Zespole Szkół przy ulicy 3 Maja 42 w Czerwionce-Leszczynach, w skład której wchodzą: - Strona tytułowa dokumentacji projektowej - Załącznik Nr 8a do SIWZ, - Projekt budowlano-wykonawczy - Załącznik Nr 8b do SIWZ, - Przedmiar robót - Załącznik nr 8 c do SIWZ, oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace (roboty) w taki sposób, aby zapewnić pełne bezpieczeństwo uczniów oraz pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, oraz w taki sposób, aby nie utrudniać przemieszczania uczniów oraz pracowników szkoły na jej terenie. W każdym przypadku należy odpowiednio zabezpieczyć teren robót. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany uzgadniać szczegółowe terminy i zakres prowadzenia robót z Zamawiającym, a także uwzględnić specyfikę obiektu, aby nie zakłócać prowadzenia zajęć lekcyjnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że możliwe będzie wykonywanie prac włącznie z sobotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (dołączając do oferty) zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy przedstawić (dołączyć do oferty) w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, lub przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 11.6 SIWZ, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania pomiędzy Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu przedmiotowego oświadczenia w przypadku gdy, zgodnie z informacją, o której mowa w pkt 11.6. SIWZ, w przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta tego Wykonawcy. 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp tj. rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt III.4) składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych powyżej w pkt 4. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SPELNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) załączony do oferty dokument – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie w jakim dotyczy go spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. III.1.3). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach tj. składa także, w zakresie w jakim tych podmiotów dotyczy, oświadczenie, o którym mowa w punkcie II oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów, oświadczenie, o którym mowa w pkt II oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim tych podmiotów dotyczą, składa co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane jest w oryginale. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA: 1. W przypadku oferty składanej wspólnie (np. przez konsorcjum) załączony do oferty dokument – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach tj. składa także, oświadczenie, o którym mowa w punkcie II oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów, oświadczenie, o którym mowa w pkt II oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia składa co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składane jest w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach