Przetargi.pl
Remont dachu w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie w podziale na 3 zadania

Zakład Lokali i Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 10-313 Olsztyn, ul. Cicha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089-533-36-26 , fax. 089-533-39-37
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
    ul. Cicha 5 5
    10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089-533-36-26, fax. 089-533-39-37
    REGON: 51958395900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlibk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie w podziale na 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. ZADANIE I - remont dachu budynku przy ul. Orkana 17 w Olsztynie, zgodnie z Decyzją Nr II - 177-2012 z dnia 30.03.2012r. wydaną przez Prezydenta Olsztyna - Załącznik Nr 16 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem nr 3 do umowy) 1.1.1. Zakres prac obejmuje: - przemurowanie kominów ponad dachem, -wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych na kominach i na strychu - wykonanie czapek kominowych, -rozbiórkę obróbek blacharskich, - rozbiórkę pokrycia z papy, - rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, - ułożenie dachówki holenderki ( w 100% z nowego materiału ), - wykonanie obróbek blacharskich, - ułożenie papy termozgrzewalnej ( dwuwarstwowe ), - wykonanie ław kominiarskich, - wymianę wyłazu dachowego, - naprawa tynków na gzymsach i ogniomurach, - impregnacja elementów drewnianych na strychu, - białkowanie ścian na strychu. 1.1.2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 15 do SIWZ; - Przedmiar robót - zał. Nr 12 do SIWZ ( zał. nr 1 do umowy ); - Wzór umowy - zał. Nr 11 do SIWZ 1.1.3. Wymagana gwarancja - na roboty budowlane minimum 5 lat, na materiały zgodnie z gwarancją producenta 1.1.4. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 1.1.5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 1.2. ZADANIE II - remont dachu budynku przy ul. Orkana 18 w Olsztynie, zgodnie z Decyzją Nr II - 174-2012 z dnia 30.03.2012r. wydaną przez Prezydenta Olsztyna - Załącznik Nr 17 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem nr 3 do umowy) 1.2.1. Zakres prac obejmuje: - przemurowanie kominów ponad dachem, -wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych na kominach i na strychu - wykonanie czapek kominowych, -rozbiórkę obróbek blacharskich, - rozbiórkę pokrycia z papy, - rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, - ułożenie dachówki holenderki ( w 100% z nowego materiału ), - wykonanie obróbek blacharskich, - ułożenie papy termozgrzewalnej ( dwuwarstwowe ), - wykonanie ław kominiarskich, - wymianę wyłazu dachowego, - naprawa tynków na gzymsach i ogniomurach, - impregnacja elementów drewnianych na strychu, - białkowanie ścian na strychu. 1.2.2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 15 do SIWZ; - Przedmiar robót - zał. Nr 13 do SIWZ ( zał. nr 1 do umowy ); - Wzór umowy - zał. Nr 11 do SIWZ 1.2.3. Wymagana gwarancja - na roboty budowlane minimum 5 lat, na materiały zgodnie z gwarancją producenta 1.2.4. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 1.2.5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 1.3. ZADANIE III - remont dachu budynku przy ul. Orkana 19 w Olsztynie, zgodnie z Decyzją Nr II - 175-2012 z dnia 30.03.2012r. wydaną przez Prezydenta Olsztyna - Załącznik Nr 18 do SIWZ (będący jednocześnie załącznikiem nr 3 do umowy) 1.3.1. Zakres prac obejmuje: - przemurowanie kominów ponad dachem, -wykonanie tynków zwykłych cementowo - wapiennych na kominach i na strychu - wykonanie czapek kominowych, -rozbiórkę obróbek blacharskich, - rozbiórkę pokrycia z papy, - rozbiórkę pokrycia z dachówki holenderki, - wymianę łacenia dachu, - ułożenie folii zbrojonej na istniejącym deskowaniu, - ułożenie dachówki holenderki ( w 100% z nowego materiału ), - wykonanie obróbek blacharskich, - ułożenie papy termozgrzewalnej ( dwuwarstwowe ), - wykonanie ław kominiarskich, - wymianę wyłazu dachowego, - naprawa tynków na gzymsach i ogniomurach, - impregnacja elementów drewnianych na strychu, - białkowanie ścian na strychu. 1.3.2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 15 do SIWZ; - Przedmiar robót - zał. Nr 14 do SIWZ ( zał. nr 1 do umowy ); - Wzór umowy - zał. Nr 11 do SIWZ 1.3.3. Wymagana gwarancja - na roboty budowlane minimum 5 lat, na materiały zgodnie z gwarancją producenta 1.3.4. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. 1.3.5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 2. Dopuszczalność składania ofert częściowych. 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.2. Każda z części zamówienia określona jest mianem (Zadania). 2.3. Zamawiający zastrzega, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową obejmującą dowolną ilość zadań. 2.4. W trakcie postępowania Wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania jako oddzielne części - np. składając zapytanie należy wskazać, na jaką część ( Zadanie ) jest wnoszone. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał czynności związanych w postępowaniu wskazując, jakiej części dotyczy, np. wniesienie odwołania na Zadanie I po wyborze oferty najkorzystniejszej będzie powodować zawieszenie terminu związania ofertą w tej części ( Zadaniu ). 2.5. Wykonawcy składając zapytanie, odwołanie proszeni są o podanie, jakiej części ( Zadania ) dotyczy złożone oświadczenie, zapytanie czy odwołanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 1) Zadanie I 1 300,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 2) Zadanie II 1 000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 2) Zadanie III 800,00 zł słownie: osiemset złotych 00/100 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w innej / dopuszczalnej / formie niż pieniężnej należy złożyć w oryginale / poza ofertą / w ZLiBK w terminie do dnia 06.07.2012r. do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach