Gmina Przeworno ogłasza przetarg
- Adres: 57-130 Przeworno, ul. Kolejowa 4a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8102052, 8101311 , fax. 074 8102002
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworno
ul. Kolejowa 4a 4a
57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie
tel. 074 8102052, 8101311, fax. 074 8102002
REGON: 00053927100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu świetlicy wiejskiej w Karnkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu świetlicy wiejskiej w Karnkowie. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe - roboty różne - roboty murowe i tynkarskie - roboty pokrywcze zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót (załącznik nr 3) który szczegółowo określa zasady realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.)Złożą ofertę zgodną ze SIWZ. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3.)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy)- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/ 4.) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem załącznika nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 5.)Parafowany przez wykonawcę Formularz umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 6.) Kosztorys na podstawie, którego dokonano wyceny ceny ofertowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworno.pl w zakładce przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20-24
Dodano: 2016-04-29 - Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20-24
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-02-17 - Roboty dekarskie awaryjne i konserwacyjne we wszystkich obiektach SPSK Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-27 - NAPRAWA POKRYĆ DACHOWYCH PAPOWYCH Z WYMIANĄ OBRÓBEK BLACHARSKICH I NAPRAWA INSTALACJI ODGROMOWYCH W BUDYNKACH NR: 23, 24, 31, 32, 33 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W OLEŚNICY PRZY UL. WILEŃSKIEJ 14
Dodano: 2015-08-03 - Remont dachu mansardowego i pokrycia wieżyczek na budynku siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10.
Dodano: 2015-07-06 - remont dachu mansardowego i pokrycia wieżyczek na budynku siedziby Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10
Dodano: 2015-06-17 - Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.Znak postępowania: ZP/PN/29/2015/WOU
Dodano: 2015-04-07 - Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót blacharsko - dekarskich w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2015-02-10 - Roboty dekarskie w obiekcie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Krętej 28 we Wrocławiu
Dodano: 2014-11-17