Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39 39
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
REGON: 00052520500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu świetlicy w Jadownikach Rycerskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu świetlicy w Jadownikach Rycerskich o pow. ca 450m2, polegający na : rozebraniu istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki, częściowej wymianie elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe, kleszcze, częściowej wymianie łacenia ok. 50%, pokryciu dachu nową dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę, wymianie obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien, przemurowaniu kominów z cegieł, uzupełnieniu izolacji cieplnej z wełny mineralnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS-ie i o niezaleganiu z opłatami, podatkami w Urzędzie Skarbowym. 4. Wymagane uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego . 5. Oświadczenie informujące, czy zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona. 6. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w budynkach Drugiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy oraz Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-15 - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie poszycia dachowego budynku G Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu
Dodano: 2015-09-03 - Modernizacja pokrycia dachowego nad obiektem Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią
Dodano: 2015-08-31 - Remont dachu z wymianą pokrycia oraz remontem instalacji odgromowej i przebudowa wewnętrznej linii zasilającej w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielkim Wełczu
Dodano: 2015-07-01 - Modernizacja dachu na budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Żninie wraz z dociepleniem.
Dodano: 2015-06-12 - Wymiana pokrycia świetlika w Hali Wystawowo-Targowej ul. Szosa Bydgoska 3 w Toruniu
Dodano: 2015-05-11 - Remont dachu budynku gimnazjum w Boniewie
Dodano: 2015-04-09 - Remont budynku, wymiana pokrycia dachowego i części konstrukcji oraz naprawa stropu w budynku wielorodzinnym w miejscowości Stępka nr 19 gmina Lubień Kujawski
Dodano: 2014-10-17 - Wymiana pokryć dachowych na budynku mieszkalnym i budynkach gospodarczych w osadzie przy ul. Ks. Semraua 52 w Osiu.
Dodano: 2014-08-13 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI DEKARSKIMI
Dodano: 2014-06-12