Przetargi.pl
Remont dachu papowego budynku głównego Zespołu Szkół w Pyskowicach przy ul. Szkolnej 2 wraz z robotami towarzyszącymi

Zespół Szkół w Pyskowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Szkolna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2333248 , fax. 32 2333248
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Pyskowicach
    ul. Szkolna 2 2
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2333248, fax. 32 2333248
    REGON: 27811378600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu papowego budynku głównego Zespołu Szkół w Pyskowicach przy ul. Szkolnej 2 wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wymianę betonowych czapek kominowych o średniej grubości płyty 7 cm 21,164 m2 2) Przemurowanie kominów z cegieł ponad dachem 4,888 m2 3) Odbicie tynków na murach ogniowych 17,353 m2 4) Wykonanie tynków cem.-wap. na murach ogniowych i kominach 41,478 m2 5) Wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej 186,724 m2 6) Wymianę rur spustowych z blachy ocynkowanej fi 15 cm z koszami(6 szt) 60,000 m 7) Montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej fi 8 cm 4,70 m 8) Wymianę rynien z blachy ocynkowanej fi 15 cm 119,80 m? 9) Wymianę rynien z blachy ocynkowanej fi 8 cm 4,70 m 10) Wymianę rur wentylacyjnych z blachy ocynkowanej 78,00 szt 11) Drobne naprawy pokrycia z papy i rozbiórka pokrycia papowego, umocowanie pokrycia i zakitowanie 719,454 m? 12) Montaż kominków wentylacyjnych fi 7,5 cm 9,00 szt 13) Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną, dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej (podkładowej wentylacyjnej) oraz papy wierzchniego krycia grub. 4,7 mm 719,454 m? 14) Wywóz zdemontowanych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych do skupu złomu na odl. 3 km z przekazaniem uzyskanych pieniędzy za złom szkole 1,00 kpl. 15) Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km wraz z opłatą za składowanie na wysypisku 8,00 m3 16) Wykonanie przeglądu kominiarskiego po wykonaniu robót 1,00 pom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1, 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 1.3. spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza: 1.3a. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których przedmiotem był remont lub wykonanie pokrycia dachowego z papy, a wartość wyniosła min. 60 000,- zł brutto każda, 1.3b. prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, 1.3c. nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, 1.3d. mają do dyspozycji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 1.3e. są ubezpieczeni od odpowiedzialniści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł w całym okresie trwania realizacji umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia powyższych warunków należy złożyć: 2.1. oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust 1, 2.2. oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, 2.3. wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwiedzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.4. odpis z właściwego rejestru lub działalności gospodarczej, 2.5. zaświadczenia z ZUS lub KRUS i US o niezaleganiu w opłatach, 2.6. uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, 2.7. polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia na kwotę min. 100 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach