Gmina Nagłowice ogłasza przetarg
- Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 041 3814567
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
ul. Mikołaja Reja 9 9
28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3814567, 3814523, fax. 041 3814567
REGON: 29101039800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu oraz wymiana orynnowania w budynku ZPO Nagłowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu dachu oraz wymiana orynnowania w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Nagłowicach, ul. Mikołaja Reja 40, 28-362 Nagłowice - działka nr 632/1 Zakres robót obejmuje: - remont części pokrycia dachów płaskich na budynku ZPO Nagłowice oraz remont obróbek blacharskich przy lukarnach w części mieszkalnej - wymiana części orynnowania wraz z robotami towarzyszącymi na budynku ZPO Nagłowice (rynny daszków, rynny parteru, rynny piętra) Zakres robót nie obejmuje wymiany orynnowania hali gimnastycznej i jej zaplecza oraz rynien piętra nad dachami płaskimi. Szczegółowy zakres robót jest określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 określone szczegółowo w pkt VII, pkt.2 niniejszej SIWZ oraz nie podlegający wykluczeniu stosownie do art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami/ Niezależnie od powyższego ogólnego warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien spełnić także warunki w zakresie: - Doświadczenia zawodowego Wykonawcy - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Zamawiającego - Potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj: kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia oraz posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień - udzielenia rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia - wykonania siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia - wyrażenia zgody na terminy płatności faktur do 30 dni Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej tożsamej z zakresem przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - tj kierownika budowy wraz z dokumentami stwierdzających, że osoba ta posiada stosowne uprawnienia budowlane, i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6. oświadczenie (zawarte w druku ofert) o udzieleniu rękojmi oraz gwarancji jakości min. 36 miesięcy na zakres przedmiotu zamówienia 7. oświadczenie (zawarte w druku ofert) o wykonaniu siłami własnymi co najmniej 80 % zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia 8. oświadczenie (zawarte w druku ofert) o wyrażeniu zgody na terminy płatności faktur do 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naglowice.glt.pl , www.naglowice.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pokrycia dachowego dachu budynku Szkoły Podstawowej w Nowinach, gm. Sitkówka- Nowiny
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie - docieplenie i wymiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie nad salą konferencyjną i łącznikiem
Dodano: 2012-01-26 - Remont pokrycia dachowego
Dodano: 2011-08-22 - Wymiana pokrycia dachu budynku mieszkalnego w Młynach 93 gm. Busko-Zdrój
Dodano: 2011-08-12 - Roboty remontowe związane z przebudową kominów i pokryciem stropodachu papą termozgrzewalną budynku gimnazjum w Cieszkowach oraz cyklinowanie i lakierowanie posadzek parkietowych pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze budynku gimnazjum w Cieszkowach.
Dodano: 2011-08-04 - Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet nr1- Remont dachu Wymiana pokrycia dachu i obróbek blacharskich na Budynku Chirurgii A przy ul. Langiewicza 2 w Kielcach Pakiet nr2- Naprawa dachu magazynu ziemiopłodów
Dodano: 2010-09-30 - Termomodernizacja części dydaktycznej budynku szkoły i przebudowa dachu sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Staszowie na działce nr ewid. gruntów 5856/12 położonej w Staszowie
Dodano: 2010-09-28 - remont dachu na Budynku Chirurgii A , wymiana okna w Budynku Chirurgii C
Dodano: 2010-08-26 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Krajnie, gm. Górno
Dodano: 2010-08-23 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO ORAZ DIAGNOSTYCZNO - ZABIEGOWEGO SZPITALA W STASZOWIE; I ETAP - DOCIEPLENIE DACHU NA BUDYNKU GŁÓWNYM SZPITALA.
Dodano: 2010-08-16