Gmina Działdowo ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 023 6970700
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Działdowo
ul. Księżodworska 10 10
13-200 Działdowo
tel. 023 6970700
REGON: 13037802500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont dachu oraz malowanie elewacji budynku Urzędu Gminy Działdowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest remont dachu oraz malowanie elewacji budynku Urzędu Gminy Działdowo, Technologię oraz szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i projekt budowlany będący integralną częścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 PLN Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu przelewem, numer konta zamawiającego PKO BP S.A. 53 1020 3583 0000 3002 0011 3712 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 50 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków odybywałsię będzie na podstawie formuły spełnia/nie spelnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączeni do oferty następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SIWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. - Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ) c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, doraźnych robót remontowych i napraw awaryjnych oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki (bud. nr A 10, A 11, A 12, ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7 Al. Politechniki 11)
Dodano: 2015-09-17 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Oficyny Zachodniej - muzeum ikon w Zespole Zamkowo-Parkowym Radziwiłłów w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2015-07-01 - BUDOWA ŚWIETLICY REKREACYJNO - SORTOWEJ PRZY ZESPOLE BOISK SPORTOWYCH W KSIĘŻPOLU - ETAP III
Dodano: 2015-05-22 - Remont Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu oraz dobudowa altany drewnianej na tarasie w miejscowości Zławieś Mała
Dodano: 2015-03-03 - Modernizacja leśniczówki Santocko - II postępowanie
Dodano: 2014-06-18 - Modernizacja leśniczówki Santocko
Dodano: 2014-06-02 - Roboty budowlane wykończeniowe budynku GOSiR we Frysztaku -II etap
Dodano: 2014-05-16 - Modernizacja budynków gospodarczych przy Nadleśnictwie Kłodawa- II postępowanie
Dodano: 2014-04-18 - Modernizacja budynków gospodarczych przy Nadleśnictwie Kłodawa
Dodano: 2014-04-03 - Wymiana wykładzin podłogowych, kabin natryskowych, montaż sytemu klucza centralnego oraz prace remontowe w pięciu budynkach (określonych jako Tygrys, Wilk, Władyka, Mewa i Żbik na terenie Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego Lasów Państwowych w Pogorzelicy.
Dodano: 2012-12-20