Przetargi.pl
Remont dachu oraz instalacji odgromowej budynku Sądu Okręgowego w Warszawie nr 5.1 przy ul. Kocjana 3 w Warszawie ZP/INW/12/18

Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-898 Warszawa, al. "Solidarności"
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4404212 , fax. 22 4405042
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
    al. "Solidarności" 127
    00-898 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4404212, fax. 22 4405042
    REGON: 000324694
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądy i Trybunały

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu oraz instalacji odgromowej budynku Sądu Okręgowego w Warszawie nr 5.1 przy ul. Kocjana 3 w Warszawie ZP/INW/12/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu o powierzchni całkowitej 1630 m2, instalacji odgromowej na dachu budynku Sądu Okręgowego w Warszawie nr. 5.1 przy ul. Kocjana 3 w Warszawie, oraz odtworzenie 25m2 sufitu powieszonego w pomieszczeniu monitoringu, który uległ degradacji z powodu przecieku dachu, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 4-9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4) Umowy o podwykonawstwo, a także dalsze podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, powinny spełniać, pod rygorem zgłoszenia przez zamawiającego sprzeciwu lub zastrzeżeń, następujące wymagania: a) okres odpowiedzialności podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy za wady nie może być krótszy niż okres odpowiedzialności wykonawcy względem zamawiającego; b) termin płatności wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni; c) umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg uczestniczenia przedstawiciela podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w naradach koordynacyjnych, jeśli temat narady dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; d) w umowie musi zostać wskazana osoba do kontaktu ze strony podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; e) umowa o podwykonawstwo musi zawierać wymóg udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w odbiorach robót, jeżeli odbiór dotyczy robót wykonywanych odpowiednio przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; f) zakres robót określony w umowie o podwykonawstwo musi wynikać z zakresu robót określonych w umowie pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; g) wysokość wynagrodzenia przysługującego podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom nie może przekraczać wynagrodzenia wynikającego z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem zakresu robót wykonanych przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; h) termin wykonania robót określony w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż termin wynikający z umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą; i) sposób wykonania przedmiotu umowy o podwykonawstwo musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także umową zawartą pomiędzy wykonawcą i zamawiającym. 5) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 8) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 9) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 10) Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu Zamawiający zamierza przeprowadzić wizję lokalną miejsca objętego przedmiotem zamówienia. Informacje w powyższym zakresie zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 6 lipca 2018 r. do godz.11:00. Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 2. Wadium ustala się w wysokości: 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100). 3. Pozostałe zapisy dotyczące wadium znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach