Przetargi.pl
Remont dachu na remizie Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Zaborowo

Urząd Gminy Górzno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-320 Górzno, ul. Rynek 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4989249 , fax. 056 4989249
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Górzno
    ul. Rynek 1 1
    87-320 Górzno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4989249, fax. 056 4989249
    REGON: 00052887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na remizie Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Zaborowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu na remizie Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Zaborowo, polegający na wymianie więźby dachowej, obejmujący zakres robót: 1.demontaż napowietrznego przyłącza energetycznego; 2. rozbiórka pokrycia dachowego z papy;3.wykonanie kratownicy wg projektu ( wymagana wilgotność drewna do 16 %); 4.pokrycie dachu blachą (dachówkową) - pow. połaci dachowych: 275,65 m?; 5.wywóz materiałów z rozbiórki. Szczegółowy zakres robót oraz rodzaje materiałów określają : przedmiar robót ( kosztorys ślepy) oraz dokumentacja projektowa obiektu . Dokumentacja projektowa, przedmiar robót do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca powinien dokonać szczegółowej wizji lokalnej. Prace objęte przedmiotem zamówienia musza być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 07. lipca 1994 r. Prawo budowlane ( teks jednolity Dz. U. z sierpnia 2006 r. Nr 156, poz. 1118), projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi lub Europejskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości. Nie dopuszcza się wbudowania materiałów zastępczych o niższej wartości. Wykonawca zapewni, aby zastosowane materiały odpowiadały odpowiednim parametrom (potwierdzenie możliwości zakupu drewna o wilgotności do 16%), tymczasowo składowane materiały, do czasu wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem i zachowały jakość. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2000,00 złotych ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 89 9484 11 50 2213 1300 1007 0001 z dopiskiem Wadium remont dachu budynku na remizie Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Zaborowo .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 204 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym między innymi : a) dysponują min. 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, b) dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji zadania, c) wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swym charakterem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez Wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje wykazanych osób. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu określonym w pkt VIII niniejszej instrukcji dla Wykonawców , każdy Wykonawca złoży następujące oświadczenie i dokumenty: 1. Wypełniony formularz Cenowy : Cena ofertowa ( cena netto + podatek VAT = Razem brutto) opracowana na podstawie przedmiaru robót ( kosztorys ofertowy) , dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej załącznik nr 1 2. Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22,24 ustawy Prawo zamówień publicznych , załącznik nr 3. 4.Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( oryginał lub poświadczona za zgodność kopia). Spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem). Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawiają do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia). 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w branżach: budowlanej, oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, załącznik nr 3 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi , urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca , załącznik nr 4 9. Jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której (ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w obrębie każdego zadania. Wykonawca zobowiązany jest podać dane podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich robót, a także przedstawić kopię umowy lub porozumienia zawartego z planowanym podwykonawcą w tej sprawie. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, robót budowlanych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej na sumę 100 % ceny oferowanej brutto podanej przez Wykonawcę dla niniejszego zamówienia, potwierdzone dokumentem, ze roboty te zostały wykonane należycie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, załącznik nr 5 11. Kserokopię dowodu wniesienia wadium. 12.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji projektu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.gorzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach