Przetargi.pl
REMONT DACHU NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH, OS. SZKOLNE 14 W LUBRZY

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3813021 , fax. 68 3813021
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Świebodzińska 68 68
    66-218 Lubrza, woj. lubuskie
    tel. 68 3813021, fax. 68 3813021
    REGON: 97077046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH, OS. SZKOLNE 14 W LUBRZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. :REMONT DACHU NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH OS. SZKOLNE 14 W LUBRZY. 2.Zakres inwestycji obejmuje wykonanie następujących robót: - rozbiórka istniejącego murowanego komina Nr 12 wskazanego w Dokumentacji Projektowej; - skucie tynków z przewodów kominowych wentylacyjnych; - gruntowanie i tynkowanie przewodów kominowych; - pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną; - rozbiórka pokrycia papowego z dokładnym oczyszczeniem podłoża betonowego; - rozbiórka obróbek (opierzeń) z blachy; - ułożenie warstw nowej papy (warstwa podkładowa i wierzchnia); - rozbiórka istniejących i montaż nowych wpustów dachowych odwadniających kosze; - obróbka koszy odwadniających papą termozgrzewalną; - montaż stelażu z płyt OSB do montażu opierzenia; - montaż opierzenia gzymsów i kominów; - demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej z wykorzystaniem nowych materiałów - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych nie nadających się do ponownego wykorzystania Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Pracownię Dokumentową i Nadzoru Budowlanego inż. Marian Wybraniec, 66 - 200 Świebodzin, Os. Słoneczne 88. Dokumentacja Projektowa, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Z uwagi na to, że realizacja robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie, Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach, swoim staraniem i na swój koszt i niebezpieczeństwo. 6. W cenie wykonania zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót, przestrzegania przepisów BHP, usunięcie materiałów rozbiórkowych i odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, koszty badań i sprawdzeń i inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w SIWZ lub jakimkolwiek załączniku do niej, w związku z opisem przedmiotu zamówienia, zostanie wskazany znak towarowy, nazwa własna towaru, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego o parametrach technicznych nie gorszych niż wynikające z dokumentacji postepowania (SIWZ wraz z załącznikami). Wskazane parametry techniczne należy traktować jako parametry minimalne, co oznacza że dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wzór gwarancji stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach