Gmina Lubomierz ogłasza przetarg
- Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7833166 , fax. 075 7833167
- Data zamieszczenia: 2015-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
Plac Wolności 1
59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7833166, fax. 075 7833167
REGON: 23082165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Pławnej [Intensywne opady deszczu i gradobicie lipiec 2012 r.] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : remont dachu, wymianę pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, remont 2 pomieszczeń II piętra, remont kotłowni z wymianą kotła c.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy zł). Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 11 8384 1022 0000 0811 2000 0006 -wadium nr sprawy ZP.271.4.15. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie-formach określonych w pkt 8.2.2 - 8.2.5 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego. Z treści gwarancji-poręczenia musi jednocześnie wynikać: nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwota gwarancji-poręczenia, termin ważności gwarancji-poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubomierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 2 PRZY UL. PRETFICZA 24 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Brzegu przy ul. Piastowskiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa i przebudowa kaplicy cmentarnej z elementami infrastruktury technicznej oraz utwardzeniem terenu przy ul. Chwałowickiej w Jelczu-Laskowicach
Dodano: 2016-07-25 - Budowa Chodnika przy drodze powiatowej w Kurowicach
Dodano: 2016-07-08 - REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 2 PRZY UL. PRETFICZA 24 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-05 - Realizacja zadań termomodernizacyjnych w placówkach oświatowych w Gminie -Termomodernizacja dachu na budynku Sali gimnastycznej w Z.S. w Niechlowie.
Dodano: 2016-07-04 - Realizacja zadań termomodernizacyjnych w placówkach oświatowych w Gminie Niechlów. 1. Wymiana stolarki okiennej na okna pcv w budynku szkolnym w Z.S. w Niechlowie . 2. Wymiana elementów ściennych z wypełnieniem pustaków szklanych oraz stolarki okiennej na okna pcv w sali gimnastycznej w Gimnazjum w Naratowie.
Dodano: 2016-07-04 - REMONT POMIESZCZEŃ KAPLICY NA I PIĘTRZE BUD. NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 45 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BRZEGU PRZY ULICY SIKORSKIEGO 6
Dodano: 2016-06-28 - REMONT DACHU BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 114 W JASTRZĘBIU
Dodano: 2016-06-27