Przetargi.pl
Remont dachu na budynku szkolno-administracyjnym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Moniuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 83 00, , fax. 55 620 83 03
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie
    Moniuszki 1
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 620 83 00, , fax. 55 620 83 03
    REGON: 12554170000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw-braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku szkolno-administracyjnym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku szkolno-administracyjnego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie przy ul. Moniuszki 22E. Remont dotyczy części głównej budynku bez przybudówek. Powierzchnia dachu do remontu 890,84 m2. Zakres do wykonania został określony przez Zamawiającego w dokumentach załączonych do SIWZ, które opracowano na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Orzeczenia Technicznego oraz oględzin z natury. Dokumenty stanowią pakiet Załącznika Nr 9 do SIWZ, w tym:  ZAŁĄCZNIK Nr 9.1 – Opis robót  ZAŁĄCZNIK NR 9.2 - Przedmiary robót  ZAŁĄCZNIK NR 9.3 – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB)  ZAŁĄCZNIK NR 9.4 – Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z adnotacją organu o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu oraz stanowisko WUOZ,  ZAŁĄCZNIK NR 9.5 – Orzeczenie techniczne Zgodnie z opisem robót zamówienie obejmuje: a) Wymianę pokrycia dachowego nad częścią główną wykonanego z dachówki holenderki na dachówkę ceramiczną czerwona naturalna (nachylenie dachu od strony północno-wschodniej 45°, od strony południowo-zachodniej w części górnej (powyżej płatwi pośredniej) 45° i w części dolnej (poniżej płatwi pośredniej) 25° - 890,84m2. b) Wykonanie izolacji z papy asfaltowej na deskowaniu – papa asfaltowa izolacyjna I/400. c) Rozebranie łacenia dachu. d) Wymianę uszkodzonych i zagrzybionych elementów więźby dachowej: deskowanie – 20% powierzchni, krokwie, krokwie koszowe, płatwie, słupy, zastrzały. Przekroje drewna jak w wymienianych elementach, klasa drewna C-27. e) Wykonanie kontrłat i łat o przekrojach zalecanych przez producenta dachówki. f) Wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej – na obróbki z blachy ocynkowanej. Blacha stalowa ocynkowana gr. 0,5mm. g) Wymianę rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej – na rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. Rynny 150 mm, rury spustowe 120 mm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. h) Wykonanie ław kominiarskich systemowych – dł. pojedynczej ławy kominiarskiej 0,8m – 14szt. i) Wstawienie wyłazów dachowych – 0,86x0,86, do pomieszczeń nieogrzewanych, otwierany na zewnątrz z bezpiecznym ogranicznikiem otwierania i ze zintegrowanym kołnierzem – 6 szt. j) Rozbiórkę dwóch wystawek dachowych w połaci od strony południowo-zachodniej wykonanych w trakcie remontu budynku w latach 90-tych XX w. k) Wymianę wsporników i przewodów odgromowych – pręt 8 mm ocynkowany. l) Montaż iglic odgromowych na kominach - 16 aluminiowych L=2000mm – 6 szt. m) Pomiary instalacji odgromowej. 2. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane będzie na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Zamawiający posiada potwierdzenie organu (Starostwa Powiatowego w Braniewie) o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu, opatrzone datą 27.06.2019 r. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. b) Wykonawca zobowiązuje się do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót w miejsce unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. d) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymiarze reasekuracji co najmniej w wymiarze 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). e) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców - Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy KOSZTORYS OFERTOWY na wartość zgodną w ofercie. g) Roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie szkolnym. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy jednostki oświatowej - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie. 4. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 9. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 04 8313 0009 0030 0126 2000 0080 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 22E. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach