Urząd Miejski w Krynkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-120 Krynki, ul. Garbarska 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7228550, 7228070 , fax. 85 7228550
- Data zamieszczenia: 2010-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16 16
16-120 Krynki, woj. podlaskie
tel. 85 7228550, 7228070, fax. 85 7228550
REGON: 00053960900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu na budynku świetlicy przy remizie strażackiej w Krynkach wraz z wyposażeniem świetlicy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - krzeseł konferencyjnych -metralowe, tapicerowane - szt.60; -stolików kwadratowych o wymiarach 90x90 - nogi metalowe,rogi blatu zaokrąglone, kolor płyty jasny, grubość obrzeża 2 mm - szt. 15; - wieszaków stojących - metalowych - szt. 3; - regałów z półkami o wymiarach 90 cm - kolor jasny - szt. 3; - ścianka informacyjna-trzyczęściowa dwustronna - szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391551004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-krynki.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną